| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #76 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik vind de donkere site best stoer staan. Maar idd, franssnarf's idee is nog niet zo stom. Alsof er een tl achter het forum staat en het schijnsel er nog wat achteruit komt.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Hee zag toenet een emaio notificatie dus die werkt weer, ook al was het een beetje raar mailtje, anders dan eerst maar dat maakt niet uit hij werkte. Ben benieuw of er de komende dagen meer aankomen of dit de enigste blijft....
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Niet echt iets wat anders moet, maar als ik bij het vorige forum op vorige klikte, dan werd het topic wat je net had gelezen, niet meer gemarkeerd. Dit is nu niet meer het geval. Ligt dit aan de cookies die mee worden gezonden? Of is dit een lastiger probleem???
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik vermoed dat dat standaard vBulletin gedrag is. Waarschijnlijk wijzigt vB de status pas bij het 'officieel' verlaten van de pagina, terwijl PHPBB het al bij het openen van een pagina doet.
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je kan geen acties ondernemen bij het verlaten van een pagina, tenzij je op de volgende pagina de HTTP_REFERER uitleest. Maar dat is 10 keer omslachtiger dan bij het opvragen van de pagina een cookie wegschrijven dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dat gebeurt. Als ik op vorige klik dan staat het topic inderdaad nog als ongelezen, maar dat was bij phpBB ook het geval. Als je de pagina refresht staat het topic ineens wel gemarkeerd als gelezen, dat is een stukje caching vanuit je browser wat hiervoor zorgt. |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Ja ok, het viel me gewoon op, dat als ik terug ging, dat bij het ouwe forum wel alles gelijk bijgewerkt is.
| | |
| | #82 (permalink) |
| Ik zie ook dat er volgens mij meer wordt gedaan aan nieuwsartikelen. Ik moet dus vaak terug bladeren. Misschien is het leuk om in plaats van 3 artikelen, er 5 te showen, aangezien ze toch vaker ververst worden blijven ze actueel. En springen de dingen die bij iemand in de smaak vallen meer naar voren.
| | |
| | #83 (permalink) | |
| Citaat:
![]() De frontpage gaat op termijn toch op de schop, ik zou daar niet te veel verandering meer aan verwachten voor die tijd ![]()
__________________ Buiten functie | |
| | |
| | #84 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
__________________ Gene-IT.nl - Virtual servers, Online backup, Webhosting. | |
| | |
| | #86 (permalink) |
| Ja, dat had ik door Hij vindt alleen drie te weinig omdat ie dan op zoek moet soms. Ik zeg: kom elke dag, dan hoef je nooit ver te zoeken ![]() Anyway: de tweede alinea van mijn reactie was serieuzer, en relevanter ![]()
| | |
| | #87 (permalink) |
| Ok, ik begrijp iedereen.... Maar ik kijk ook vaker op tweakers.net en daar hebben ze de hele dag door nieuwe items. Daar staan dus van meer dagen op de frontpage. Ik d8, misschien ook een ideetje voor hier, om meer items op de frontpage laten staan zodat er meer verschillende onderwerpen op staan, zodat er meer mensen geinteresseerd raken...
| | |
| | #88 (permalink) |
| Ja, dat is een goede redenatie ! Ik sluit ook niet uit dat we het alsnog doen, maar gezien het feit dat Coen -de nieuwe man van de techniek- het erg druk heeft vermoed ik dat we het even op deze manier blijven doen. Ik mag het nog niet verklappen maar nog voor het begin van het derde kwartaal zou er toch wel een geheel verbouwde frontpage moeten zijn, die op veel punten beter is ![]()
| | |