| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #64 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Niet katten naar elkaar jongens Je vroeg of het mss een goed idee was, ik kan me de reactie van DeKemp voorstellen maar een iets minder gepeperde reactie had sierlijker geweest. Vrede sluiten, en lief zijn voor elkaar, okee ? ![]() However, wat Azariel hierboven zegt vind ik eigenlijk wel een goeie: het wat donkere thema hoort een beetje bij CJ. Nou ben ik een redelijke oudgediende en wat dat betreft zo koppig als een ezel: CJ is zwart-oranje en daarmee uit. Aan de andere kant heb ik niet alles meer te zeggen hier, dus misschien als je bij Coen aan het lobbyen gaat dat je succes boekt ![]() Maar ik hoop eigenlijk van niet ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| Ik ben persoonlijk geen voorstander van donkere websites. Dus wat lichter zou ik best goed vinden. Echter heb je hier te maken met een community. Als de meerderheid hier vindt dat we lekker bij dat zwart oranje moeten blijven dan doen we dat. Als veel mensen liever gewoon een wat lichtere site hebben dan kan dit worden meegenomen in een update... Het ligt een beetje bij jullie zelf dus. Als veel mensen een lichtere site willen dan komt die er uit eindelijk... Als veel mensen een donkere site willen dan blijft hij donkter. In elk geval gaan we niet beide doen ![]()
__________________ groeten, Coen CaseJunkies is still alive |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Van mij mag het blijven zoals het nu is. Het uiterlijk van de site trok mij juist het meest, en het lees en kwijl voer ook natuurlijk. Niks aan de huisstijl van CJ veranderen. Black & Orange all the way, that's CJ for you.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Wat evantueel nog wel aangepast zou kunnen worden is wat meer oranje er tussen, bijvoorbeeld een lichte vaag/gloed oranje rond de buitenste rand van het forum. Dit brengt het oranje wat naar voren en zo lijkt het wat lichter (denk ik). IS een idee, het is natuurlijk zo ook mooi maar zoals gezecht cj bestaat uit zwart/oranje, maar meerendeel (groooot gedeel) uit zwart. breng oranje vlaag toe en je hebt al iets vriendelijker en lichtere site. En straf me niet te hard met deze woorden, het zijn ideeen/tips/hersenspinsels (the are talking to me).
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Er zou misschien wat oranje kunnen worden toegevoegd, maar dan moet je het wel heel subtiel doen. En aangezien ik het gewoon leuk vind om met Photoshop te prutsen, bij deze een uitwerkinkje van Frans z'n idee :P Linkje Beetje lage kwaliteit omdat al die hosting sites de resolutie een end naar beneden gooien. Glow is hier nog relatief groot. Als jem kleiner maakt gaat het echter gewoon op een raar randje lijken dat door het glow effect ook nog eens vaal oranje wordt. Ik moet zeggen dat ik de rand (zoals die in het plaatje zichtbaar is) niet echt mooi vind en of het er nou heel veel lichter van wordt? Maarja, dit was ook 10 seconden Photoshop werk :P |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Ik zou iets meer glow geven en de opacity wat lager zetten. Hij's nu natuurlijk ook verkleint, dus het zou totaal niet overeenkomen met hoe het werkelijk zou zijn. Heb het zelf ook al geprobeerd ff snel en dat zag er opzich wel goed uit op 100% grootte. |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Probleem bij opacity veranderen is dat de kleur heel erg grauw en bruinig gaat worden. Daar kun je natuurlijk voor compenseren, maar zoals je zelf al zegt, dat lijkt redelijk als je de glow iets groter zet. dan krijg je een best forse glow uiteindelijk. Maarja, zoals ik al zei, dat plaatje was 10 seconden Photoshoppen Misschien later nog wat meer mee prutsen, maar nu even geen tijd ![]() |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Azariel het is niet helemaal wat ik bedoelde, dit is net een streep, ik bedoelde een soort gloed die van achter de orginale lay-out komt en dan langzaam uitvaagt naar de randen van het forum, snapie. ![]() O en mischien nog iets bovenin heb je de tabbladen van het forum die staan helemaal links en recht is nu een leeg vak, deze evantueel opvullen of de tabs verspreiden zodat ze de balk een beetje opvullen.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. Laatst gewijzigd door frans : 18-01-2008 om 17:46. |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Dat van die tabbladen is omdat de frontpage en het forum tegenwoordig niet allebei even breed zijn. Op termijn wordt de frontpage ook onder handen genomen, het is niet uitgesloten dat dan béide headers weer veranderen ![]()
| | |
| | #74 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| Ik heb begrepen dat dit design er al even staat. Wat mij betreft komt er in het voorjaar een nieuw design voor CaseJunkies gebaseerd op het huidige design. Alleen overzichtelijker en marketing technisch verantwoorder.
__________________ groeten, Coen CaseJunkies is still alive |
| | |
| | #75 (permalink) |
| Dat het dezelfde stijl (ongeveer ) moet zijn: jazeker, maar het is toch wel zo dat er bepaalde dingen kunnen veranderen, bijvoorbeeld de breedte van de frontpage dat die gelijk getrokken wordt met het forum. En dan zou de indeling van de header toch ook best wel een beetje anders kunnen zijn ? Anyway: wie dan leeft, wie dan zorgt.
| | |