Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 12-01-2008, 17:05   #46 (permalink)

Kaz'Duzar's schermafbeelding

Standaard

Het is geen concurrentie, maar een aanvulling. De productrevieuw op tweakers is gericht op pc producten en consumenten elektronica. Casejunkies zou zich uiteraard meer richten op fancontrollers, cooling en behuizingen. In de toekomst zou zo'n systeem natuurlijk ook gecombineerd worden met de pricecheck van techzine, maar dat is natuurlijk allemaal toekomstmuziek. Eerst moet CJ weer lekker gaan draaien en bv nieuwe tutorials geschreven worden.

Coen, nu ik een aantal dagen met dit forum gewerkt heb en alles wat getuned is vind ik het fijner werken dan het oude PHPBB forum. Er zijn nog wel wat kleine dingen nog beter kunnen (bv mijn opmerkingen over de rode en blauwe pijlen, zie een paar post naar boven). De nieuwe achtergrondkleur vind ik een goede verbetering. Het forum leest nu een stuk plezieriger!
Kaz'Duzar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-01-2008, 17:23   #47 (permalink)
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaz'Duzar Bekijk bericht
Het is geen concurrentie, maar een aanvulling. De productrevieuw op tweakers is gericht op pc producten en consumenten elektronica. Casejunkies zou zich uiteraard meer richten op fancontrollers, cooling en behuizingen. In de toekomst zou zo'n systeem natuurlijk ook gecombineerd worden met de pricecheck van techzine, maar dat is natuurlijk allemaal toekomstmuziek. Eerst moet CJ weer lekker gaan draaien en bv nieuwe tutorials geschreven worden.

Coen, nu ik een aantal dagen met dit forum gewerkt heb en alles wat getuned is vind ik het fijner werken dan het oude PHPBB forum. Er zijn nog wel wat kleine dingen nog beter kunnen (bv mijn opmerkingen over de rode en blauwe pijlen, zie een paar post naar boven). De nieuwe achtergrondkleur vind ik een goede verbetering. Het forum leest nu een stuk plezieriger!
Bedankt, ik ben blij om dat te horen. Want dat is uiteraard ook de bedoeling. We zullen hier en daar nog wel wat gaan verbeteren. Maar ik denk dat we er in grote lijnen zijn.
Coen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-01-2008, 17:26   #48 (permalink)

modernization's schermafbeelding

Standaard

Is het mogelijk om :
Gebruikersinstellingen FAQ Ledenlijst Kalender Nieuwe berichten Zoeken Directe links Uitloggen
dat rijtje een andere lettertype te veranderen zoals de oude lettertype( zoals op de fp)
En inderdaad na een tijdje zie je egt dat alles vooruit, ben ik wel blij om
Oud 13-01-2008, 21:16   #49 (permalink)

frans's schermafbeelding

Standaard

En nog steeds probleem met de email notificatie.

Ik kan hem instellen in mijn optie`s en onderaan elk bericht maar bij bijden krijg ik geen mail toegestuurt.

Het makkelijkste is om hem alleen in optie`s lijst te zetten en onderaan het bericht weg te hallen, anders krijg je dubbel op.

Of gaat de geheele functie weg ???
Oud 13-01-2008, 23:32   #50 (permalink)
Administrator

Standaard

Ik zal het eens gaan testen.....
Oud 13-01-2008, 23:49   #51 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modernization Bekijk bericht
Is het mogelijk om :
Gebruikersinstellingen FAQ Ledenlijst Kalender Nieuwe berichten Zoeken Directe links Uitloggen
dat rijtje een andere lettertype te veranderen zoals de oude lettertype( zoals op de fp)
En inderdaad na een tijdje zie je egt dat alles vooruit, ben ik wel blij om
Die? Is een verbetering!
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-01-2008, 20:38   #52 (permalink)

brinkdinges's schermafbeelding

Standaard

Ik was net mijn worklog aan het bijwerken, en ik kwam erachter dat ik mijn oude posts niet meer kon bewerken. Op hoeveel dagen ligt die limiet van wel/niet bewerken. In ieder geval lager dan 12 dagen. Is daar bewust voor gekozen of gewoon een standaardinstelling van vBulletin?
Oud 14-01-2008, 22:01   #53 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

En ik liep op mijn beurt tegen de 10.000-tekens-per-post limiet aan. Lijkt me voldoende, heb er ff twee posts van gemaakt.

Of toch wat aan doen ?
Oud 14-01-2008, 22:16   #54 (permalink)
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brinkdinges Bekijk bericht
Ik was net mijn worklog aan het bijwerken, en ik kwam erachter dat ik mijn oude posts niet meer kon bewerken. Op hoeveel dagen ligt die limiet van wel/niet bewerken. In ieder geval lager dan 12 dagen. Is daar bewust voor gekozen of gewoon een standaardinstelling van vBulletin?
staat nu op 30 dagen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpento Bekijk bericht
En ik liep op mijn beurt tegen de 10.000-tekens-per-post limiet aan. Lijkt me voldoende, heb er ff twee posts van gemaakt.

Of toch wat aan doen ?
staat nu op 25.000.
Oud 15-01-2008, 15:44   #55 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Ik was me aan het afvragen waarom ik op een lading threads een abonnement heb terwijl ik dat toch echt niet had aangegeven. Terwijl ik op andere threads waar ik ook op had gereageerd geen abonnement had gekregen...

Naar een korte zoektocht vond ik het volgende: Bij gebruik van quickreply gebeurt er niets. Bij gebruik van de standaard bericht editor staat er onder het kopje Notificatietype: Geen e-mail notificaties (Dit staat echter onder het koptje Overige opties, een deel wat net niet op mijn scherm wordt afgebeeld zonder te scrollen en ik dus ook nooit naar keek)

Dit betekend dus dat je standaard op een thread wordt geabonneerd, maar daar verder niet door wordt gespammed. Nu is dat opzich niet zo'n probleem, maar zou het niet eenvoudiger zijn om dat standaard op "Niet abonneren" te zetten?
Oud 15-01-2008, 21:01   #56 (permalink)

frans's schermafbeelding

Standaard

En ik wil even aansluiten bij het bericht van Azariel, die keuze email notificatie werkt nog steeds niet, of gaat deze weg ??

Heb al paar keer erover gehad maar nog niks van terug gezien.
Oud 17-01-2008, 10:08   #57 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coen Bekijk bericht
staat nu op 30 dagen.
Ik zou dit op veel langer zetten, als je met een CiP in je TS links plaatst naar je updates zit daar gemakkelijk meer dan 30 dagen tussen.

Zou er ook onderin de pagina een forumjump kunnen komen? Dat surft wat makkelijker.

En ik vind de tekst die ik nu in de editor tik wat dik, iets minder tik zal een stuk beter leesbaar zijn.

Edit: Ik gebruik optie 2, de standaardtekstverwerker.

Laatst gewijzigd door Godric : 17-01-2008 om 12:23.
Godric is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-01-2008, 10:34   #58 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Welke editor gebruik je trouwens ?

Er zijn namelijk drie versies te gebruiken, zit ergens bij je profielinstellingen onderin verstopt
Oud 17-01-2008, 16:30   #59 (permalink)

Standaard

Is het mss een goed idee om een 2de skin voor het forum aan te maken, een lichtere? Of zelfs gewoon een simpele witte of lichtblauwe ofzo, want vindt dit echt een superforum. Ben wel niet zo heel actief bezig, lees vooral veel, maar wat ik toch 1 van de weinige minpunten vindt van dit forum is de donkere skin

Greetz
fiestaboyke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-01-2008, 16:36   #60 (permalink)
Moderator

DeKemp's schermafbeelding

Standaard

En weet jij ook hoeveel werk er zit om even en skin te maken.
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.