| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Het is geen concurrentie, maar een aanvulling. De productrevieuw op tweakers is gericht op pc producten en consumenten elektronica. Casejunkies zou zich uiteraard meer richten op fancontrollers, cooling en behuizingen. In de toekomst zou zo'n systeem natuurlijk ook gecombineerd worden met de pricecheck van techzine, maar dat is natuurlijk allemaal toekomstmuziek. Eerst moet CJ weer lekker gaan draaien en bv nieuwe tutorials geschreven worden. Coen, nu ik een aantal dagen met dit forum gewerkt heb en alles wat getuned is vind ik het fijner werken dan het oude PHPBB forum. Er zijn nog wel wat kleine dingen nog beter kunnen (bv mijn opmerkingen over de rode en blauwe pijlen, zie een paar post naar boven). De nieuwe achtergrondkleur vind ik een goede verbetering. Het forum leest nu een stuk plezieriger! |
| | |
| | #47 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| Citaat:
| |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Is het mogelijk om : Gebruikersinstellingen FAQ Ledenlijst Kalender Nieuwe berichten Zoeken Directe links Uitloggen dat rijtje een andere lettertype te veranderen zoals de oude lettertype( zoals op de fp) En inderdaad na een tijdje zie je egt dat alles vooruit, ben ik wel blij om ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| En nog steeds probleem met de email notificatie. Ik kan hem instellen in mijn optie`s en onderaan elk bericht maar bij bijden krijg ik geen mail toegestuurt. Het makkelijkste is om hem alleen in optie`s lijst te zetten en onderaan het bericht weg te hallen, anders krijg je dubbel op. Of gaat de geheele functie weg ???
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #51 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
Is een verbetering! | |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik was net mijn worklog aan het bijwerken, en ik kwam erachter dat ik mijn oude posts niet meer kon bewerken. Op hoeveel dagen ligt die limiet van wel/niet bewerken. In ieder geval lager dan 12 dagen. Is daar bewust voor gekozen of gewoon een standaardinstelling van vBulletin?
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #54 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| Citaat:
staat nu op 25.000. | |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik was me aan het afvragen waarom ik op een lading threads een abonnement heb terwijl ik dat toch echt niet had aangegeven. Terwijl ik op andere threads waar ik ook op had gereageerd geen abonnement had gekregen... Naar een korte zoektocht vond ik het volgende: Bij gebruik van quickreply gebeurt er niets. Bij gebruik van de standaard bericht editor staat er onder het kopje Notificatietype: Geen e-mail notificaties (Dit staat echter onder het koptje Overige opties, een deel wat net niet op mijn scherm wordt afgebeeld zonder te scrollen en ik dus ook nooit naar keek) Dit betekend dus dat je standaard op een thread wordt geabonneerd, maar daar verder niet door wordt gespammed. Nu is dat opzich niet zo'n probleem, maar zou het niet eenvoudiger zijn om dat standaard op "Niet abonneren" te zetten? |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| En ik wil even aansluiten bij het bericht van Azariel, die keuze email notificatie werkt nog steeds niet, of gaat deze weg ?? Heb al paar keer erover gehad maar nog niks van terug gezien.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 april 2006 Locatie: Enschede
| Ik zou dit op veel langer zetten, als je met een CiP in je TS links plaatst naar je updates zit daar gemakkelijk meer dan 30 dagen tussen. Zou er ook onderin de pagina een forumjump kunnen komen? Dat surft wat makkelijker. ![]() En ik vind de tekst die ik nu in de editor tik wat dik, iets minder tik zal een stuk beter leesbaar zijn. Edit: Ik gebruik optie 2, de standaardtekstverwerker. Laatst gewijzigd door Godric : 17-01-2008 om 12:23. |
| | |
| | #59 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2007 Locatie: Antwerpen
| Is het mss een goed idee om een 2de skin voor het forum aan te maken, een lichtere? Of zelfs gewoon een simpele witte of lichtblauwe ofzo, want vindt dit echt een superforum. Ben wel niet zo heel actief bezig, lees vooral veel, maar wat ik toch 1 van de weinige minpunten vindt van dit forum is de donkere skin ![]() Greetz |
| | |