Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 10-01-2008, 23:44   #16 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Nee, maar wat je zegt herken ik zelf wel, en meerderen. Frappant dat lettertype, grootte, spatiëring en achtergrondkleur zo'n wereld van verschil kunnen maken.
Oud 11-01-2008, 07:19   #17 (permalink)
Moderator

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Ik vind zelf het lettertype wat groot, en wat 'hard' als je me begrijpt. Het kan wat smoother naar mijn mening, dat leest wat prettiger.
Oud 11-01-2008, 08:18   #18 (permalink)

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Nog een opmerking van mijn kant.

Ik zou die "bericht pictogrammen" weg halen. Het wordt een beetje een kermis attractie als je al die icoontjes onder elkaar ziet staan van flashy roze tot fel geel tot fluoriscerend groen. De enigs toegevoegde waardie zie ik in het uitroepteken symbooltje dat aangeeft dat het belangrijk is om te lezen. En die zou in mijn ogen dan ook alleen maar door admins en mods kunnen worden gebruikt. De rest is alleen maar kleurrijk en flashy op een forum wat juist altijd als strak en gestyleerd werd ervaren door mij.
Oud 11-01-2008, 11:49   #19 (permalink)
Administrator

Standaard

Ik heb vannacht de kleuren aangepast het zou nu minder hard moeten zijn.
Coen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-01-2008, 11:51   #20 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

Als dr nog een tintje zachter is, graag Of kan je uit de oude css sheets de goede kleur plukken? Ik heb geen zin in Retinoblastoma
blackgoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-01-2008, 12:29   #21 (permalink)

Jeroenotje's schermafbeelding

Standaard

Ook dat limiet van 25 plaatjes zou ik weglaten. Ik post op meerdere forums mijn worklog en vind ook bij andere formums zo'n limiet erg hinderlijk, ik moet dan posts dan soms ergens doormidden knippen. Ik zou dus graag voor willen stellen om dit limiet weg te laten, dus geen limiet aan het aantal plaatjes in een post te koppelen. Zo'n limiet is ook niet handig voor de mensen die een grote startpost met alle updates er in willen maken (niet dat ik daar een van ben, maar ik spreek niet alleen namens mijzelf).
Oud 11-01-2008, 12:57   #22 (permalink)
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackgoth Bekijk bericht
Als dr nog een tintje zachter is, graag Of kan je uit de oude css sheets de goede kleur plukken? Ik heb geen zin in Retinoblastoma
Dit is op basis van de oude kleuren.
Oud 11-01-2008, 15:39   #23 (permalink)
Administrator

Standaard

Ook hier zijn na mijn weten alle bugs weggewerkt die stonden gemeld. Behalve iets over een e-mail wat franssnarf zei. Maar daar heb ik wat meer input van frans voor nodig om te weten welke e-mail hij precies bedoelt!

Meer ideeën en problemen mogen natuurlijk noggemeld worden!
Oud 11-01-2008, 16:24   #24 (permalink)

frans's schermafbeelding

Standaard

Coen,

Als je een bericht zoals dit typt en je wil een mail als er gereageerd wordt dan komt er in het bericht 2 links te staan, 1 die direct linkt naar het topic waar net gereageerd is waar jij abbo op hebt, en de ander is om het juist stop te zetten zodat je geen mailtjes krijgt.

Eerst stond dit alleen in de profiel in te stellen nu heb je als je een bericht maakt eronder allemaal optie`s.

Daar staat ook tussen hoe je de mail wilt hebben.

Dagelijks, wekelijks ,nooit of direct.

Maar als je de link aanklikt die naar het topic moet linken krijg je dus niet de topic maar het algemeen forum.

Daarnaast staat onderin de namen van Redox en Po.

Hier moet ff nog aan geknutselt worden.

En men avatar plaatje loopt elke keer weg, las dat je niet van extern (schijf, website) kon linken maar alleen uploaden ofzo.

FF puzzelen dus.

Mocht je het nog niet snappen mail,msn,pm of schop me maar (niet te hard).

greeets,
Oud 11-01-2008, 17:17   #25 (permalink)

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Khad het perongelijk al in verkeerde topic staan, dus hier maar ff opnieuw (vorige topic wegge-edit)

Plaatjes zijn zeker al een hele verbetering, ook de bericht pictogrammen!

Persoonlijk zou ik dit doen in plaats van

Op een of andere manier wordt dat rode pijltje op dat rode pilletje er niet duidelijker op. Kleine witte stroke zou misschien helpen...maarja, das puur miniscule aanpassing en persoonlijke mening

En nog een extra opmerking/vraag, je kunt je eigen berichten niet deleten?

Edit: Antwoord op mijn laatste vraag, berichten kun je deleten vanuit het edit scherm dus eerst op "edit" klikken en dan op "verwijderen"

Laatst gewijzigd door Azariel : 11-01-2008 om 17:19.
Azariel is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11-01-2008, 17:20   #26 (permalink)
Moderator

DeKemp's schermafbeelding

Standaard

Ik ben persoonlijk een voorstander om dat zo te houden.
Oud 11-01-2008, 19:32   #27 (permalink)

frans's schermafbeelding

Standaard

Coen,

Nog een bug of foutje wat ik gevonden heb of mischien hoort het zo vanwege mij rechten.

Maar als ik dubbel klik op een topic naam in het forum dan kan ik de naam zomaar veranderen.

Ik kan dus elk topic naam aanpassen zoals ik zelf, dit is mischien iets om naar te kijken.
Oud 11-01-2008, 19:44   #28 (permalink)
Moderator

DeKemp's schermafbeelding

Standaard

Het is niet zo zeer een bug maar meer verekte irritant, elke keer als ik op een topic klik komt dat aanpas ding.
Oud 11-01-2008, 20:05   #29 (permalink)

Standaard

Op het oude CJ-forum werden er, behalve voor de crew en later ook voor de supporters, geen titels gebruikt zoals daar nu 'Addicted Junk' en 'Uber Junk' staat. Ik ben er voorstander van om deze weg te laten en daar was als ik me niet vergis toen der tijd ook zo voor gekozen om geen onderscheid tussen de leden te maken. Zo'n titel voegt naar mijn mening ook niets toe aangezien het puur alleen op het aantal posts is gebaseerd, wat mij opeens een 'Uber Junk' zou maken en bijvoorbeeld Ediejo 'maar' een 'Addicted Junk', wat dus totaal geen hout slaat.
Oud 11-01-2008, 20:16   #30 (permalink)
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ragon Bekijk bericht
Op het oude CJ-forum werden er, behalve voor de crew en later ook voor de supporters, geen titels gebruikt zoals daar nu 'Addicted Junk' en 'Uber Junk' staat. Ik ben er voorstander van om deze weg te laten en daar was als ik me niet vergis toen der tijd ook zo voor gekozen om geen onderscheid tussen de leden te maken. Zo'n titel voegt naar mijn mening ook niets toe aangezien het puur alleen op het aantal posts is gebaseerd, wat mij opeens een 'Uber Junk' zou maken en bijvoorbeeld Ediejo 'maar' een 'Addicted Junk', wat dus totaal geen hout slaat.
Het laat zien hoe actief je bent op het forum. Ik snap wat je bedoelt, maar de echte titels worden uiteraard vergeven op het NKCM.
Reageer
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.