| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 mei 2003 Locatie: Utrecht
| Een normale maandag avond was het vandaag voor mij. Even op GoT kijken en dacht bij een topic wat is dit voor een link. Even dus wezen checken en ik kwam hier uit! Na 2 uur te hebben gelezen meteen een account gemaakt want case junkies is kickass! ![]()
__________________ Written by So Solid |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 mei 2003 Locatie: Utrecht
| Als jullie ooit Tell Sell reclame gaan maken ... count me in Case Junkies changed my life. Till today I was scared to death to even change the led's of my just new Antec case but thanks to Case Junkies I'll buy myself some proper gear & tools and start modding instead of being a lousy coward ![]()
__________________ Written by So Solid |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Citaat:
![]()
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Download Junkies | Mr. Oizo | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 29-10-2006 12:46 |
| (case)junkies MSN :P | Lampje | Area 1337 | 17 | 2-06-2003 14:48 |
| Case junkies meeting, wanneer is de eerste ? | Fleppuhstein | Area 1337 | 49 | 30-01-2003 21:12 |