| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 september 2007
| he, ik had een vraagje, maar ik wist niet waar ik hem moest plaatsen dus doe ik dit maar hierzo. ik heb heelvaak het probleem dat je geen foto's ziet. hoe zou dit komen?? html staat gewoon aan en je ziet dan alleen maar de code naar de afbeelding. dus dan is het maar Ctrl C , Ctrl V. maar dit is niet zo makkelijk. wie weet hoe dit komt? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Das een leuke suggestie en er zit voor een klein deel wat in maar de oplossing is anders ![]() Het kan namelijk zijn dat je HTML moet activeren in je profiel om sommige plaatjes (juist ja, diegene die in HTML gepost zijn) te zien. Dat is dus in je profiel ergens in te stellen ![]() Als je niet ingelogd bent kan het best zijn dat HTML standaard uit staat, dat weet ik niet eigenlijk ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| « een nickchange :-)
|
Pr0n! » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| "Geen of beperkte verbindingsmogelijkheden." | GBCHEATER | Software Junkies | 5 | 17-12-2006 11:22 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| (CM)"geen naam" | iced | Casemod Junkies | 7 | 17-07-2005 20:24 |
| [Oproep !] Het "Vuurwerk Foto" topic. | mir4dor | Area 1337 | 27 | 2-01-2004 10:52 |