| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Hallo allemaal, Ik heb het probleem als ik hier op casejunkies kom, en naar 'my junkyard' ga, en probeer in te loggen krijg ik telkens de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd zijn, maar die zijn gewoon goed, want met die gebruikersnaam en wachtwoord kan ik me ook inloggen op het forum, dus dat vind ik vreemd. Graag nadere uitleg over dit. Groeten, MC>JUNK
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Dat is zeker vreemd, want als het goed is halen beide delen van de site het wachtwoord uit dezelfde database :P Zou je eens willen proberen om je wachtwoord te veranderen, en dan te zien of het wel lukt ?
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Nou, dat scheelt al weer, dan hoeven we iig niet op zoek naar een wazige reden waarom het 'opeens' niet meer werkt :P Nu alleen nog uitvinden waarom het nooit gewerkt heeft. Ik heb wel een ideetje maar dat moet ik ff navragen ![]()
| | |
| | #7 (permalink) |
| Dat wat ik dacht blijkt het niet te zijn. Redox denkt dat het veroorzaakt wordt door de > in je nickname, iets waar het inlogsysteem van de frontpage niet goed mee overweg kan. Het forum en de frontpage gebruiken wel dezelfde database, de verwerking loopt anders. Wellicht kan ik je een nickchange aanbieden ? Eventueel alleen even om te testen ![]()
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Hierboven is al beschreven wat het probleem is. Het zit hem in de > in zijn nickname. Dys waarschijnlijk zal coppy, paste ook niet werken.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |