| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Laatst is er een update geweest tegen de bots als ik het goed heb. Sinds toen werkt het topic van tribaloverkill niet meer goed. Nu zie ik net dat mijn eigen startpost ook niet goed meer werkt. Bij tribaloverkill komt het door de gelinkte afbeeldingen, bij mij door de [b ] tags in de url. Is hier echt wat aan veranderd of is er gewoon een foutje in de code geslopen? :P Ik vind het namelijk nogal onhandig zo ![]() Nog even een voorbeeldje met [b ]: CiP Cubeleon
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ja klopt. Ik ben al tijden bezig geweest met PM-en met TribalOverkill over dat het wel goed zou komen (aardige gast trouwens). En ook had ik Redox 2x gepm-ed. Maar niet natuurlijk... Ik heb niets gehoord. Carpento heb ik ook gemaild, maar niet zo duidelijk. Carpento reageerde trouwens wel, maar ik had hem niet gevraagd of het ook verholpen kon worden.. Dus bij deze. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Even wat testen hoor: test test2 test3 test4 ![]() De fout zit m dus in het feit dat wanneer er tags binnen de URL vallen de tags wel geparsed worden maar de URL zelf niet. Ik ken de structuur van de PHPBB-parser niet maar het lijkt me dat de volgorde waarin dingen geparsed wordt nu anders is, of dat er een loop mist. Zal ff met Redox overleggen, ik kan zelf niet bij de code, vandaar ![]() [edit] Op een standaard PHPBB-installatie gaat het gewoon goed, dus ik vermoed dat het iets met de aanpassingen te maken heeft die CJ ooit in PHPBB gemaakt heeft :P
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [mini mini bugje]Spatie achter gelinke images | eXistenZ | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 15-01-2006 15:25 |
| loltopic bugje | Freakazoid | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 17-03-2004 14:43 |
| Tags in Area 1337 gebruiken | Thadeez | Area 1337 | 2 | 19-08-2003 14:32 |
| Tags werken niet op frontpage?? | Tentacle1 | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 2-01-2003 10:58 |