Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 1-06-2007, 21:55   #1 (permalink)

brinkdinges's schermafbeelding

Standaard Bugje in url en img tags

Laatst is er een update geweest tegen de bots als ik het goed heb. Sinds toen werkt het topic van tribaloverkill niet meer goed. Nu zie ik net dat mijn eigen startpost ook niet goed meer werkt. Bij tribaloverkill komt het door de gelinkte afbeeldingen, bij mij door de [b ] tags in de url.
Is hier echt wat aan veranderd of is er gewoon een foutje in de code geslopen? :P Ik vind het namelijk nogal onhandig zo

Nog even een voorbeeldje met [b ]:

CiP Cubeleon
Oud 1-06-2007, 22:59   #2 (permalink)

GC_Vos's schermafbeelding

Standaard

Dat klopt. Dat is al meerdere dagen zo. Mijn putfile links werken ook niet.
GC_Vos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-06-2007, 00:14   #3 (permalink)

Standaard

Ja klopt. Ik ben al tijden bezig geweest met PM-en met TribalOverkill over dat het wel goed zou komen (aardige gast trouwens). En ook had ik Redox 2x gepm-ed. Maar niet natuurlijk... Ik heb niets gehoord. Carpento heb ik ook gemaild, maar niet zo duidelijk. Carpento reageerde trouwens wel, maar ik had hem niet gevraagd of het ook verholpen kon worden.. Dus bij deze.
Oud 2-06-2007, 11:41   #4 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Even wat testen hoor:

test

test2

test3

test4

De fout zit m dus in het feit dat wanneer er tags binnen de URL vallen de tags wel geparsed worden maar de URL zelf niet. Ik ken de structuur van de PHPBB-parser niet maar het lijkt me dat de volgorde waarin dingen geparsed wordt nu anders is, of dat er een loop mist.

Zal ff met Redox overleggen, ik kan zelf niet bij de code, vandaar

[edit]

Op een standaard PHPBB-installatie gaat het gewoon goed, dus ik vermoed dat het iets met de aanpassingen te maken heeft die CJ ooit in PHPBB gemaakt heeft :P
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[mini mini bugje]Spatie achter gelinke images eXistenZ CaseJunkies Support en Feedback 5 15-01-2006 15:25
loltopic bugje Freakazoid CaseJunkies Support en Feedback 2 17-03-2004 14:43
Tags in Area 1337 gebruiken Thadeez Area 1337 2 19-08-2003 14:32
Tags werken niet op frontpage?? Tentacle1 CaseJunkies Support en Feedback 2 2-01-2003 10:58

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.