Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 25-05-2007, 11:34   #1 (permalink)
jmw

Standaard Reclame van sponsers en dergelijke

Bij het tabblad my junkyard, bij opties kun je dit aanvinken:

Citaat:
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van de activiteiten van CaseJunkies. Hiervoor mag CaseJunkies gebruik maken van mijn e-mail adres.

Ik wil graag reclame e-mail's ontvangen van sponsors en adverteerders van CaseJunkies.com. Hiervoor mogen zij gebruik maken van mijn e-mail adres.

Ik wil graag reclame en aanbiedingen ontvangen van sponsors en adverteerders van CaseJunkies.com. Hiervoor mogen zij gebruik maken van mijn huis adres (hiervoor is het noodzakelijk dat je jouw adres gegevens hebt ingevuld in je profiel).
Maar ik merk hier niks van.... Dus, werkt dit wel, of hebben jullie het een keer gemaakt en vergeten?
jmw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-05-2007, 11:37   #2 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Oeh, dat zal ik eens navragen :P

* roept Redox
Oud 25-05-2007, 12:20   #3 (permalink)

Standaard

De optie is bestemd voor marketingdoeleinden van sponsors en adverteerders van CaseJunkies. Echter zijn we niet actief met het werven van sponsors voor deze doeleinden. Het is niet zo dat sponsors vrij toegang hebben tot jullie e-mail adressen. Als een sponsor gebruik zou willen maken van deze mailing mogelijkheid dan gaat dat altijd via CaseJunkies en simpel weg zijn er op het moment geen sponsors of adverteerders die gebruik maken van die optie.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sponsers !!!!! ankh Frontpage Discussie Forum 5 13-04-2007 18:22
Reclame en aanbiedingen? Ice T CaseJunkies Support en Feedback 3 21-04-2004 16:22
sponsers black magic Casemod Junkies 14 20-09-2003 09:53

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.