| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Grote sigs met plaatjes en hele opsommingen worden niet echt gewardeerd. Die grote sigs zorgen ervoor dat het forum en het topic niet meer overzichtelijk is. Bv sig van SiQDiZ, die is dus iets (lees "heel wat") te uitgebreid. Kleine sigs, of in de stijl die A.P.versteeg er op nahoudt zijn prima. Lijkt me een idee om gewoon geen plaatjes in de signature te voeren...
__________________ 31173-1 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb hierover een topic gestart in het crew-forum en ook heb ik deze user vriendelijk verzocht het plaatje van 100 kB uit zijn sig te halen. Waarschijnlijk worden plaatjes in sigs uitgeschakeld, of er worden limieten aan gesteld. Hier over zal de crew binnenkort waarschijnlijk uitsluitsel geven.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Ennuh, als het moet haal ik mijn AMD mannetje ook weg, maar die is maar 1,6 kB
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| ||
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Misschien kan dissection wat aan z'n icon doen :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Ennuh, jij moet ook wat aan je icon doen (neem aan dat Theforumisdown.com uploader is not available for this site. niet de bedoeling is?) ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| veranderen signature | Sendar | CaseJunkies Support en Feedback | 9 | 9-06-2007 21:38 |
| phpBB Afbeeldingen in signature blokkeren | AtomiX | Software Junkies | 0 | 23-02-2007 19:36 |
| Signature CornNatron | The_Resetter | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 14-05-2003 12:34 |