| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Over breedband in mijn buurt: Ik woon industrieterrein in een dorp, dat betekent: * Geen kabel (ook niet voor de TV )* ADSL beschikbaar sinds november 2002. Ben bezig om m'n pa en ma over te halen maar het wordt lastig om de kabels te krijgen waar ze heen moeten en wireless is prijzig. * Satelliet internet is er ook, maar dan mote je alsnog een inbelverbinding hebben om te uploaden, en je hebt ontzettend hoge pings, dus gamen kan dan alsnog niet. Maar ik hoop dus over een tijdje wel ADSL te hebben ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Bij mij staat dat er wel hoor ? Zie hierrrr: www.bl44t.nl/naamloos2.jpg |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| veranderen signature | Sendar | CaseJunkies Support en Feedback | 9 | 9-06-2007 22:38 |
| phpBB Afbeeldingen in signature blokkeren | AtomiX | Software Junkies | 0 | 23-02-2007 20:36 |
| Signature CornNatron | The_Resetter | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 14-05-2003 13:34 |