| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #18 (permalink) | ||
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| nogmaals.... Images verbieden. zelfs van 10kb, als je bekijkt, een pagina met 24 posts iedereen een 10k sig moet je alleen aan images al 240kb laden en dat is veel voor de 56kb members
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Ik zal mijn plaatje ook maar uitschakelen ![]() P.S. Mug, jij bent crew, we hebben hier ook een crewtopic voor ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Mijne is volgens mij nu 6 kb, als iedereen nou ff 6 kb neemt dan is het uhm 144, gaat al beter :P edit: Zijn er hier mensen met een 56k modem dan :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #23 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #25 (permalink) | ||
| Citaat:
![]() ze hebben hier ook kabel, maar das klote, lekker met minder dan 1 kb\s downloaden :P buren hebben het ![]() | ||
| | |
| | #26 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
Heb ook ADSL, maar kabel gaat in R'dam juist beter voor minder geld...[/offtopic] | |||
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Ik vind trouwens de user-iconen ook vrij groot. Dit is niet alleen vervelend voor de 56k'ers, maar ook als er in een draadje veel kortere posts gedaan worden krijg je achter elke post een gat voordat de volgende post begint door de grote iconen en informatie onder de iconen. Ik denk dat qua icoon-formaat 60*60 een mooi formaat is.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| veranderen signature | Sendar | CaseJunkies Support en Feedback | 9 | 9-06-2007 22:38 |
| phpBB Afbeeldingen in signature blokkeren | AtomiX | Software Junkies | 0 | 23-02-2007 20:36 |
| Signature CornNatron | The_Resetter | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 14-05-2003 13:34 |