| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Klein pietsie foutje: __________________________________________________ ____________________ De website van NZXT vermeldt ook nog de volgende features, waar we later verder op in zullen gaan. * Steel chassis * See-through smoked acrylic for 5.25" lcd devices * Screwless design * Standard dual 120mm silent fans * Intel HD� and AC 97 audio support for 7.1 and 5.1 audio systems * Support for 4 internal hard drives * Magnetic closing door * USB 2.0 and firewire support __________________________________________________ ____________________ Een raar teken bij de Intel HD? and AC 97.......
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Van één van de eindredacteuren is wel bekend dat ie dingetjes over het hoofd ziet (ja, ik maak weleens een foutje ) maar nu gaan er al twee mensen tegelijk het bos in...Fixed anyway, thanks voor het melden ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Had het gewoon ff gemaild naar het desbetreffende persoon... ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| CaseJunkies Feedback is an sich wel voor dit soort dingen bedoeld hoor, is nog sneller ook dan mailen denk, want mailen doe je over het algemeen naar één persoon, terwijl dit topic door minstens drie mensen met wijzigrechten gelezen kan worden. Geen probleem dus ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Haha grapje. Foutje moet kunnen, maar in de elektronika kunnen ze fataal zijn... ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [REV] NZXT Zero | Carpento | Frontpage Discussie Forum | 1 | 18-04-2007 14:40 |
| [REV] NZXT Apollo | Koradhil | Frontpage Discussie Forum | 2 | 13-09-2006 17:06 |
| Apollo Pro mobo weet vraag. | RA-ART | Hardware Junkies | 6 | 6-09-2005 20:21 |