| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Bij het klikken op Download van Central Brain Identifier zal de pagina niet gevonden worden. Dit is de gebroken pagina: http://www.casejunkies.com/files/dow...oad.php?dwn=58 Groeten, Hilco (Alvast geen dank)[/b]
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Jongu! Geen probleem man! Mensen die bv CPU-Z willen, en hij doet het hier niet, dan zoeken ze toch mooi in Google :P Als alles simpel en voor ons gedaan werd, dan zouden we nu NOG het wiel moeten uitvinden! Beetje proberen en zoeken kan geen kwaad! Bovendien is deze site veels te cool om meteen na een dead link deze site te gaan haten. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Download Junkies | SupReme | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 30-08-2006 11:21 |
| Download Junkies | Masterslave | CaseJunkies Support en Feedback | 12 | 13-06-2005 12:04 |
| download junkies | wizz_kid | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-04-2005 23:02 |
| Download Junkies | Ragon | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 2-02-2004 19:16 |