| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Beste heren beheerders, Al enige tijd ben ik een nick change aan het overwegen. Ik vind mijn nick wat te standaard en kinderachtig worden, vooral als mijn nick een quote krijgt . Het staat vast dat ik deze wil veranderen in de naam die ik gebruik voor mijn airbrush werk, dit is RA. RA vond ik wat aan de korte kant dus na enige tijd te hebben nagedacht kwam ik op het volgende.Graag zou mijn nick zien veranderen in RA-ART Alvast vriendelijk bedankt heren beheerders.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nick change | PTR | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 25-10-2007 18:25 |
| Nick Change aub | M&A | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 25-09-2006 14:20 |
| Nick-Change | Bowyer | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 4-09-2006 12:53 |
| Nick Change | geek-style joris | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 24-07-2006 18:22 |