| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003
| Wat voor software gebruiken jullie om de nieuwsbrieven te versturen? iets gemaakt door redox? of bestaande software. probeer een beetje goede, en betrouwbaare newsletter software te vinden, eentje die werkt ![]()
__________________ BurnOutPC.com - Casemodding |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik dacht datzelfde ook in eerste instantie, maar volgens mij is Modkid gewoon op zoek naar nieuwsbrief software voor eigen gebruik. Modkid, zou je je vraag wat duidelijker kunnen stellen?
__________________ Dus... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik heb er 1 zelf gemaakt maar daar zit een dikke bug in dus we gebruiken nu gewoon een heel mooi mail programma zoals outlook of thunderbird en halen gewoon alle mail adressen netjes als een lijstje uit de database.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003
| ik wordt namelijk als spammer gezien als ik meerdere mails in outlook verstuur naar anderen... kom ik op spamcop te staan ,ondankt dat het geen spam is en de mail list software die ik probeer te gebruiken, dat werkt allemaal niet.maar, haha ik bedoelde het niet zo dat ik commentaar wilde leveren op de nieuwsbrief hoor.
__________________ BurnOutPC.com - Casemodding |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ik heb mij een hele tijd geleden ook aangemeld voor de CJ nieuwsbrief... En ik weet niet om de hoeveel jaar die komt... want ik heb nog niets ontvangen... ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casejunkies nieuwsbrief | Spike | Area 1337 | 39 | 12-04-2004 23:54 |