| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Hallo, Als ik op CJ een post plaats en ik ga opnieuw naar het forum duid hij mijn eigen post aan als een nieuw bericht! Dit gebeurt op de computer van mijn vader, maar niet op mijn eigen pc. Ik had hier geen problemen mee tot gisteren, toen is het plotseling begonnen. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik heb het ook weleens, met name als ik twee verschillende PC's tegelijk of kort na elkaar gebruik. (Ik sta vaak blijvend ingelogd). Komt overigens bij mij niet alleen voor op CJ, maar op meerdere PHPBB-based forums. Misschien dat consequent uitloggen bij vertrek helpt ? Verder heb ik namelijk ook geen enkel idee. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Laatste 10 posts | HardcoreRaver | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 12-02-2005 22:04 |
| Probleempje bij ongelezen posts | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 25-01-2005 19:50 |
| Mijn eerste 'eigen' body: Audi A4 Avant Quatro | Bart_Banaan | Area 1337 | 19 | 12-02-2004 20:42 |