| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| hey hey. ik heb vanaaf mijn [CiP] gestart en zit daar met een probleemje .Ik krijg bij 2 thumbs een error en als ik erop klick gaat hij ergens naartoe waar ik het bestaan niet van weer .Ik heb mijn code gecontroleerd en een keer of 5 opnieuw getypt maar allemaal zonder resultaat .dit is mijn [CiP]: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=13065. Wat ik dan wel weer raar vind is dat ik de code van mijn [CiP] helemaal gecopieerd heb en in een ander forum gezet en daar loopt alles wel goed. dit forum: http://www.24-7lan.nl/modules/newbb/...d=142&forum=15 Iemand enig idee hoe ik (of een modje) dit op kan lossen?
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| De fout ligt hem in het volgende. Je hebt in je normale afbeeldingen een naam gebruikt met haken, dus naam(1). Het gaat mis bij het cijfer 8. 8 ) veroorzaakt namelijk de smilie . Dus moet je even de afbeeldingen met ( 8 ) hernoemen. Het is overigens verstand de haken zo ie zo weg te laten aangezien speciale tekens niet door elke browser worden ondersteund.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| ok dan daar hebben we wat aan .Dit ga ik dus aanpassen . Waarschijnlijk de haken in het vervolg weghalen ![]() Dank jullie wel
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| IIS V6 + exec errors van PHP | blackgoth | Software Junkies | 8 | 5-09-2004 23:02 |
| Geheugen errors met IE | Hellion | Software Junkies | 19 | 10-07-2004 13:04 |
| Forum Errors | Redox | CaseJunkies Mededelingen | 1 | 5-08-2003 14:24 |