| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Halloo, Ik dacht ik vertel het maar, dan word de site weer een klein stukje beter... http://www.casejunkies.com/forum/vie...=152259#152259 Ik zie hiero geen foto's, tenzij dat hokje met dat rode kruisje erin zijn casemod is. Dan vind ik het OK. Owja, het gaat trouwens om de MEESTE foto's, ik zie die met de window er namelijk WEL! Mooi hoor! Het kan ook zijn dat www.korazu.com tijdelijk offline is, en dat er daarom geen link is naar de foto's Moio! Ik weet er trouwens ook niet heel veel van dus, niet boos worden als ik fout zit. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Kunnen we van CaseJunkies weinig aan doen. www.korazu.com ligt plat dus ook die afbeeldingen.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LINK BROKEN (CIP Plutonium) | Mr. Oizo | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 29-04-2006 17:42 |
| Links of rechts? | Freakazoid | Area 1337 | 3 | 30-12-2003 00:07 |