Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 4-05-2006, 23:50   #1 (permalink)

Standaard Casemod Project Ideeen

Misschien een idee om naast het gedeelte "Casemod Project Logs" ook een gedeelte "Casemod Project Ideeen" aan te maken.

Dit om mensen aan te sporen en te helpen bij het starten van een alvorens zij aan een Casemod Project Log beginnen.
Mensen kunnen hier zo hun ideen posten die zij hebben voor het maken van een Casemod Project. Forum bezoekers kunnen dan bijvoorbeeld hun feedback geven op de ideeen van de TS starter en eventueel de TS starter inspireren bij het aanpassen en/of toevoegen van onderdelen aan hun Casemod Project , die vervolgens dan zal veranderen naar een Casemod Project Log.

Ik weet dat er ook gedeelten op het forum zijn waar je enkele dingen kwijt kunt en kunt vragen, maar dit leek me een handige optie.
Graag zou ik dus willen weten hoe men hier over denkt. En dan voornamelijk ook de crew van Casejunkies

Bij deze wil ik hier dus ook een poll aan toevoegen.
Juize is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-05-2006, 00:29   #2 (permalink)

Standaard

Wel een grappig idee
Maar dan is er een kans dat een idee 2 keer voorkomt dan is het niet echt meer origineel
Oud 5-05-2006, 00:47   #3 (permalink)

Standaard

Zulke topic kunnen hun thuis wat mij betreft prima vinden in Casemod Junkies. Om daar nou een geheel nieuw forum voor te maken vind ik persoonlijk een beetje ver gaan.
Oud 5-05-2006, 09:42   #4 (permalink)

Standaard

das wel waar maar het idee is best goed. zo kunnen de modders het uiterste uit hun ideeën halen, waardoor hij ook meer gewaardeerd wordt door anderen.
tesssam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-05-2006, 10:04   #5 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Houd liever gewoon m'n ideeen voor me. Gaat er een ander mee aan de haal voordat ik het heb uitgevoerd. Krijg je zulke dingen weer. :P
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-05-2006, 10:15   #6 (permalink)

Standaard

Ik bewaar ook liever mijn ideeen, tot ik ze uitgevoerd heb, en als mensen het dan na willen maken vind ik het best. Alhoewel het wel leuk dat ze dan wel even je naam noemen in het topic
Oud 5-05-2006, 12:05   #7 (permalink)

Standaard

Daar heb je inderdaad gelijk in.

Wanneer ik overigens een ontwerp maak voor een casemod dan plant ik er altijd een watermerk op.
Juize is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-05-2006, 14:17   #8 (permalink)

Standaard

Een leuk idee jah.
Misschien zijn er wel mensen die ideeen voor hun eigen willen houden maar het zet natuurlijk ook een poort open voor mensen die willen beginnen aan een mod en niet helemaal goed weten waar te beginnen.
Jah ik weet dat kan je ook in de Casemodjunkies doen maar denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik daar bijvoorbeeld met een stuk of 10 vragen aan kom zetten .

Maar jah als het eventueel in de regels opgenomen wordt vind ik het ook wel ok om het in de casemodjunkies te zetten hoor
Buffalo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-05-2006, 14:27   #9 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [24/7
Buffalo]
[...]
Jah ik weet dat kan je ook in de Casemodjunkies doen maar denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik daar bijvoorbeeld met een stuk of 10 vragen aan kom zetten .

[...]
Misschien dan wel een idee om een soort van "Algemene Noob vragen topic" aan te maken. Maar dat wordt denk ik wel erg onoverzichtelijk.
Oud 5-05-2006, 14:56   #10 (permalink)

Standaard

Misschien inderdaar een faq maken voor casemodden ofzo?
Opzig is dit zeker wel voor mekaar te krijgen.
En jah waarschijnlijk wordt het wat onoverzichtelijker.

Misschien een ander idee:
Maak een appart forum aan.
Noem dit forum bijvoorbeeld FAQ. Zorg dat er alleen bepaalde personen in mogen posten en verzamel hier alle FAQ's. Dan heb je alles overzichtelijk bij elkaar .

[edit]
Sorry voor het totaal offtopic te gaan .
Hoop dat jullie het wel kunnen waarderen.
[/edit]
Oud 5-05-2006, 17:47   #11 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [24/7
Buffalo]Misschien een ander idee:
Maak een appart forum aan.
Noem dit forum bijvoorbeeld FAQ. Zorg dat er alleen bepaalde personen in mogen posten en verzamel hier alle FAQ's. Dan heb je alles overzichtelijk bij elkaar .
Inbreng wordt altijd wel gewaardeerd hoor

Ik vind voor jouw idee wat te zeggen, maar voor de huidige indeling (de FAQ van elk subforum bovenaan de lijst per subforum) is ook wat te zeggen, en in principe bevalt dat ook wel, tenminste, dat idee heb ik...

Voor wat betreft casemodding FAQ, in de casemod-junkies staat al wel degelijk één en ander aan uitleg betreffende casemodding, hoewel we als crew daar wel hoognodig een keer naar moeten kijken, aangezien er wat dingen out-dated zijn, en daar zouden we bijvoorbeeld links kunnen plaatsen naar de beschikbare tutorials.

Het goed bijhouden van FAQ's is meer werk dan het lijkt, en eerlijk is eerlijk, het schiet er ook weleens bij in. Overigens, mocht je aanvullingen hebben dan mag je die altijd naar (één van de) betreffende moderator(s) sturen, of in CJ Feedback posten ofzo, we kunnen er altijd wel wat mee, en als je daar prijs op stelt wordt je naam ook vermeld enzo.

Even samenvattend, ik denk niet dat er een apart subforum zal komen voor de FAQ's aangezien die nu ook al een aardig plekje verworven hebben, en ik zal eens kijken of de huidige FAQ's wat bij te schaven zijn.
Oud 5-05-2006, 17:54   #12 (permalink)

Standaard

Die casejunkies FAQ is aan de andere kant niet echt heel uitgebreid. Alhoewel je aan de Tut's eigenlijk ook al grotendeels genoeg zou kunnen hebben.
Oud 5-05-2006, 20:07   #13 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackcrown
Die casejunkies FAQ is aan de andere kant niet echt heel uitgebreid. Alhoewel je aan de Tut's eigenlijk ook al grotendeels genoeg zou kunnen hebben.
Wat vind jij dan wat er nog bij moet? Je kan moeilijk een handleiding gaan schrijven hoe mensen ideeen op kunnen doen voor hun casemod, je kan hoogstens tegen ze zeggen dat ze zich een keer een dag in de Gamma moeten verschranzen en dat er dan genoeg ideeen naar boven komen.

OMFG
YaaD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-05-2006, 21:50   #14 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Ik zal achter de schermen eens een balletje opgooien om met z'n allen naar de Casemod Junkies FAQ te kijken. Feitelijk zijn de betreffende moderators verantwoordelijk voor de FAQ's van hun gedeelte, maar met casemodding hebben we hier allemaal wat, dus iedereen kan daar vast wel aan bijdragen, dat hoeft niet op drie personen neer te komen.

... wordt misschien wel vervolgd
Oud 5-05-2006, 22:08   #15 (permalink)

Standaard

En nu zal ik alle mods en admins die hier posten tot de orde roepen en vragen of ze ontopic willen gaan .
Het ging namelijk over een Casemod ideeen forum. Dus een voorbereident toppic op een [CiP]
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voor je een CIP-topic opent, lees dit ! Carpento Casemod Project Logs 0 12-10-2006 16:15
Casemod Project:POP Wizard91 Casemod Junkies 19 28-06-2005 21:39
Doom 3 : Project Mars City Casemod Ragon News & Review Junkies 5 11-02-2005 21:47
GHS-1500 Profesional Server Casemod Project maxxy Casemod Junkies 31 26-02-2004 09:07
Ideeën voor casemod met oud Hardware? :) Kenvdb Hardware Junkies 13 17-10-2003 10:17

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.