| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Zoals Redox al zei, dat kan toch prima in Casemod Junkies ? Daar mogen ideeen ook altijd uitgewisseld worden hoor... Als je dat graagt wilt is er aan de huidige beschrijving 'Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.' ook vast wel een mouw te passen, al is dat natuurlijk werk in de marge ![]() Maargoed, als je dat anders ziet, kom maar met argumenten ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| Ideeen over een casemod moet je echt zelf doen, als jij zegt: ik wil ene window moet je niet eerst gana kijken/zoeken van ik maka die precies na!! als jijz egt, ik wil een nieuwe front, niet een front gaan namaken, wees orgineel. je kan wel dingen als inbspiratie gebruiken, en die evt. verbeteren ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Is het mischien niet wat om ipv ideeen, zeggen en laten zien hoe je iets hebt gedaan? ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Ja bijvoorbeeld ja, Carpento heeft toch ook zoiets op cj live gedaan? ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Misschien is dat ook wel te combineren met de FAQ? Dus in de FAQ linkjes naar de betreffende mini-tutorial ofzo
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Ik weet niet hoe Redox hier over denkt maar volgens mij is het wel een goed idee. Een soort van tutorial gekoppeld aan de FAQ waarin iedereen zijn of haar werkwijze en/of ideeen kan neerzetten :P .
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| en dan natuurlijk wel je eigen werkwijze eerst goed beschrijven in een (mini)tutorial en in overleg met de mods natuurlijk .10 mini tutorials over 1 window maken is bijvoorbeeld ook weer overdreven ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Even een soortement van kickje. In het kader van helderheid en transparantie (oh, I like it !) wil ik nog even terugkoppelen wat er so far met de input uit dit topic gebeurd is. Tenminste, er is concreet niet veel veranderd, omdat we als crew van mening zijn dat ideeën prima in Casemod Junkies uitgewisseld kunnen worden, daar zal dus effectief ook niets aan veranderen. Naar aanleiding van dit topic ben ik achter de schermen bezig gegaan met een uitgebreide revisie van de CM FAQ. De oude FAQ bood buiten een gedeelte over spuitwerk weinig meerwaarde ten opzichte van bestaande tutorials. Aangezien er in de tutorials al erg veel onderwerpen qua casemodding behandeld zijn hebben we besloten tot een iets andere opzet. de 'Casemod Junkies FAQ' heeft een naamsverandering ondergaan naar 'Casemod Junkies Tutorials en FAQ's' en biedt nu een overzicht van alle beschikbare tutorials op CaseJunkies. Voor het oude gedeelte over het spuiten van je behuizing wordt nu nog verwezen naar de oude FAQ, daar moet op niet al te lange termijn ook een tutorial over beschikbaar komen. Op de korte termijn staat er nog een tutorial kabelmanagement te wachten. De nieuwe FAQ vind je bovenaan de topiclijst in Casemod Junkies. Voor mensen die willen vergelijken met de oude versie: die vind je heel anoniem ergens tussen de gewone topics verborgen. Wat mij betreft is dit topic direct een prima plaats om op- en aanmerkingen betreffende de nieuwe FAQ te spuien ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| « Mijn eigen posts
|
Leuke topic » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voor je een CIP-topic opent, lees dit ! | Carpento | Casemod Project Logs | 0 | 12-10-2006 16:15 |
| Casemod Project:POP | Wizard91 | Casemod Junkies | 19 | 28-06-2005 21:39 |
| Doom 3 : Project Mars City Casemod | Ragon | News & Review Junkies | 5 | 11-02-2005 21:47 |
| GHS-1500 Profesional Server Casemod Project | maxxy | Casemod Junkies | 31 | 26-02-2004 09:07 |
| Ideeën voor casemod met oud Hardware? :) | Kenvdb | Hardware Junkies | 13 | 17-10-2003 10:17 |