| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik heb 2 nieuwe smilies gemaakt voor CJ. en Wil graag van jullie weten wat voor soort smilies je graag nog meer zou willen zien. Tevens wil ik iedereen uitdagen om zelf aan de slag te gaan met de smilies en zelf smilies te maken. De coolste zullen we gaan gebruiken op CJ. Voor de orginele PSD file kun je contact met me opnemen.
__________________ Een optimist is een slecht geďnformeerde pessimist. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ze zijn goed! Ik zei 't gisteravond al tegen PO ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Ik was al op een topic aan het wachten, zeer vette smileys! Ik denk dat we die goed kunnen gebruiken in CiP's Naja ik zit op school, dus veel te juichen valt er niet Zo, nu heb ik ze allebei gebruikt! :PEr moet hier ook een smiley voor komen: , dit doe ik zelf niet, want mijn skills zijn bout liefst met bewegende wenkbrauwen! :P
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Deze is ook erg gaaf: ![]() De nieuwe smileys zjn wel erg gaaf trouwens ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Goed bezig die Redox! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe voeding, nieuwe kast, verlichting knippert, boot niet | hellraver | Hardware Junkies | 5 | 15-08-2007 19:38 |
| Smilies doen nogsteeds moeilijk. | Freakazoid | CaseJunkies Support en Feedback | 28 | 17-08-2003 10:57 |
| Smilies probleem | Fleppuhstein | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 8-06-2003 17:52 |
| Nieuwe Technische Dienst, Nieuwe indeling 19" rek | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 7 | 10-02-2003 20:59 |