| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2005
| Misschien een goed idee om te implementeren zodat images automatisch worden geresized tot 500x500. bron: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=65298 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Een kleine update van het resize script: Tot nu toe is het script nog in testfase. Aangezien de Java based scripting nog niet lekker werkt en het pas bij een refresh doorgevoerd wordt geldt momenteel nog gewoon de 500pix maximale breedte van pics. Zodra het script volledig werkt kan deze doorgevoerd worden.
__________________ Dus... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Dit kan ook gewoon in PHP gefixt hoor... Die haalt gewoon de info van het plaatje op, en met een if lusje output je naar keuze de gewone < img > tag of een < img > tag met optionele width. Niet dat dit niet zou werken, zoals het nu draait draait het ook.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Weet jij hoe je de afmetingen van een externe afbeelding op kan vragen zonder deze op je server te laden? Dat wilde mij namelijk niet lukken..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Code: $size = getimagesize("http://www.example.com/gifs/lo%20go.gif");
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Hmm, je hebt gelijk. Ik denk dat ik destijds wilde proberen om de bestandsgrootte op te vragen, dat ging nogal lastig.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Overigens is size dan een array, op size[0] zit geloof ik de hoogte en op size[1] de breedte, maar zeker weten doe ik het niet. Kan je zo even opzoeken op php.net ![]() Mijns inziens een veel mooiere oplossing dan de refresh trick, hier kwam ik net pas achter. (Dat je dus moet refreshen wil het werken, imho echt ultra lam) Hierbij richt ik dus ook de PHP!!!1111oneoneoneoneone club op, voor mensen die de image resizer op CJ graag in PHP zouden willen zien, en daar niet te beroerd voor zijn om zelf even voor te devven.
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Hoho, ik bedoel niet dat hier geen kloot wordt uitgevoerd. Ik geef alleen aan dat het beta fase script ultra lam werkt met die refresh IMHO, en twijfel er ook niet aan dat het echte script goed in elkaar steekt. Immers is de rest van de site ook puik voor elkaar, en draait al een paar jaar flawless (muv 1 april ).Idd, zoals ik het schrijf in die ene regel kan het gelezen worden als afbouwende kritiek. Echter geef ik al voor ik deze kritiek uit een oplossing, alsmede de welwillendheid dit zelf te proggen. Denk dat dat alles bij elkaar toch niet als iemand afzijken gezien kan worden. Over dat er voor gaan, ik moet dan een paar CJ phpbb files hebben, als Redox dit wil, wil ik best helpen.
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Auto puntes op de E ? | Raptor | Software Junkies | 9 | 22-03-2004 17:44 |
| hoe koop ik een auto bij nfs-ug | Frenger | Software Junkies | 8 | 26-01-2004 22:51 |
| Auto. | amd | Area 1337 | 44 | 30-09-2003 22:00 |
| Auto-RAI A'dam | Hummel-X | Area 1337 | 18 | 14-02-2003 15:56 |