| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Waarom kan je geen pics van theforumisdown uploaden? (kort maar krachtig )[edit]Me broer zeg dat ik het niet helemaal begrijp [/edit]edit 2: Nu doet ie het wel, alleen wel vaag, hoe komt dat ![]() edit 3:Nu weer niet!!!! Hoe kan dit :?
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je kan wel pics uploaden bij TFID, maar volgens mij moet ons forum eerst bij hun aangemeld worden ofzo voordat je die pics kan zien. Het ligt dus aan hun en niet aan ons. Dat ie het soms wel doet? Misschien heb je het plaatje eerst bekeken en stond ie nog in je tempfiles ofzo, kan me zoiets herinneren.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| plaatjes van case uploaden | tvdh | Casemod Junkies | 18 | 11-11-2006 12:50 |
| waar kan ik uploaden? | ErRoR | Software Junkies | 10 | 8-06-2004 22:11 |
| hoe plaatjes uploaden | black magic | Area 1337 | 15 | 23-09-2003 19:46 |