| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Beste modjes, Zou mijn nick misschien veranderd kunnen worden in "McKaamos"? Ik ben namelijk om diverse redenen mijn huidige nick zat, en heb ook al een nieuw domain die past bij mijn nieuwe nick. Alvast bedankt ![]() |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Dan willen wij graag die redenen weten. We veranderen namelijk niet zomaar namen omdat wij daar ook redenen voor hebben. Stuur je even een PM over deze zaak a.u.b.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| een nickchange :-) | Tomcatt | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 27-09-2007 18:49 |
| Nickchange? | DeKemp | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 16-10-2006 11:56 |
| [Nickchange] -TheGrimReaper- | Croccifixio | CaseJunkies Support en Feedback | 25 | 25-06-2003 13:35 |
| [nickchange] Kornaddict | Davidian | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 22-06-2003 11:51 |