| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Het forum is veranderd, zoals de meesten ook wel zien. Ik hoop dus dat dit slechts een tusenfase is want het is echt omgrofl lelijk.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| http://www.casejunkies.com/forum/pro...profile&u=1637 In ieders profiel staat een kleine spelfout. Kun je die ook nog even fixen Redox? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik zag in eerste instantie niet eens dat het veranderd was Dus om nou te zeggen dat het ineens ontzettend lelijk is vind ik een beetje overdreven :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik vind de "Lees de CaseJunkies Policy voor je een bericht plaatst" slagzin prachtig, maar ik zie het nut van deze slagzin boven de lijst van topics niet echt zinvol... Die boven het post venster staat, vind ik daarentegen heel niet slecht. Mijn idee is dan ook om degene boven de lijst van topics weer netjes weg te editten.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Zolang het voor het over grote merendeel nog niet duidelijk is wat voor regels er gelden op ons forum blijft het daar gewoon lekker staan ![]()
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Jahoor houden zo, kan alleen maar beter worden. Maar smaken verschillen. Miss leuk, op sommige andere fora hebben leden een balkje onder hun naam. Een CJ-Statusbalk :P kan leuk zijn.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Je bedoelt rank-balkjes onder de namen van personen aan de hand van hun post aantal? Zo ja, nee die komen er niet omdat er dan mensen extra domme berichten gaan plaatsen die geen waarde toevoegen aan het forum, teveel spam dus. Of bedoel je iets anders?
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| FP-Forum bug? | Hummel-X | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 7-01-2004 14:26 |
| Forum | www.pctest.nl | Area 1337 | 4 | 6-08-2003 16:35 |
| Thermaltake Memory Cooling Gemod | SilentSniper | Casemod Junkies | 16 | 9-07-2003 01:08 |