| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Toen ik op de CJ website kwam kreeg ik na 10 seconde dit bericht http://members.home.nl/vvanmeurs/trojan.JPG Ik had MSN al langer aanstaan maar dat zou het ook geweest kunnen zijn, maar het is wel heel toevallig datn het dan na 10 seconde op CJ gebeurt... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Lijkt me dat dit komt door iets anders. Onze server is schoon van al die onzin en tevens ben jij de enige die dit 1x heeft gehad. Lijkt me dat het door iets komt dat je op dat moment open had staan, of eventueel door spyware dat op je PC geinstalleerd staat. Zijn er nog anderen die hier last van hebben?
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [R9700] Hoe bios hack te doen ? | sapphire | Cooling & OC Junkies | 14 | 10-11-2003 10:06 |
| wie heeft een hack programma | inanc_gangster | Software Junkies | 16 | 27-07-2003 23:13 |