| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
2 0 0 7 (sorry, ik ben mierenneuker.) ![]() P.S: Om jullie zo min mogelijk boos te maken op mij, zal ik zelf het plaatje aanpassen en hier in dit topic zetten. ![]() Alleen ik weet niet of deze wel 100% goed is, aangezien het om een .GIF gaat En nu is de backgroundlayer misschien wel niet goed meer.EDIT: De topicstarter is trouwens Oizo :P Wie zou dat zijn (Ik kwam hier doordat ik naar posts van die 'Oizo' zocht)
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Copyright valt standaard op alles wat wij maken. Eigenlijk hoeven we het niet eens te melden, doen dat alleen voor de zekerheid. Tevens hoef je eigenlijk ook alleen de begin datum / jaar te melden van je copyright en loopt dan automatisch door tot de huidige datum. Wij vermelden het alleen voor de duidelijkheid.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| Citaat:
neem een keuze: nu stata er 2002-2006, haal die -2006 dan op zn minst weg, anders lijkt het alsof er op alles copy liep topt 2006 | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik zal wel een keer een gifje scripten wat automatisch het huidige jaartal erin plempt :P Moet te doen zijn, een avatar met de tijd lukt ook, en dat is ongeveer hetzelfde principe ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Citaat:
![]()
__________________ Heul nie! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casejunkies @ HCC | CerandoX.nl | Overige Events | 50 | 26-10-2004 16:38 |
| CaseJunkies V2 | Hummel-X | Frontpage Discussie Forum | 48 | 28-10-2003 11:33 |