| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Het is wel vreemd ja maar ik kan me herinneren dat er toen iets was waardoor we zoveel bezoekers hadden. Voor als nog vind ik het niet verdacht genoeg om voor zo iets kleins een heel onderzoek te gaan doen. Iig bedankt voor de melding, we houden het in de gaten.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Dit had ik al een tijd terug aangekaart, maar ik ben onderhand wel van mening dat het nogal zinloos is om je aan dat soort kleine dingen te storen.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| We waren een keer ge/. toch? Iig zal ik "het hele onderzoek" even doen ![]() Ik ga er van uit dat de database van het CJ forum te benaderen is via PHPMyAdmin. Als je PHPMyAdmin gestart heb: - Selecteer de database van het forum. - Douw op het tabblad SQL - Run devolgende query: Code: UPDATE `phpbb_config` SET `config_value` = '1' WHERE `config_name` = 'record_online_users' LIMIT 1 ;
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Dat aantal bezoekers was gewoon online, ges/. of niet. Dit ding is al meerdere malen besproken en we zijn niet van plan het te veranderen. Haal voortaan geen ouwe koeien meer uit de sloot, deze discussie stamt van een half jaar geleden. TOPIC OP SLOT!
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Xfire gebruikers? | Jamba | Software Junkies | 34 | 12-03-2007 19:07 |
| [Free online game] Silkroad Online. | brantje | Software Junkies | 4 | 19-01-2006 16:51 |
| ADSL basic gebruikers | Kagar | Area 1337 | 12 | 13-06-2003 16:32 |
| 500+ gebruikers | QuincMan | Area 1337 | 18 | 30-04-2003 15:02 |