| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Is het geen goed idee om weer een keer Inkoopacties Junkies nieuw leven in te blazen, vind het meestal wel interessant als er goedkope producten te krijgen zijn.... Feedback graag ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| We hebben dit in het begin gehad, en door meerdere factoren zijn we tot de conclusie gekomen dat dit niet bij casejunkies past. op www.inkoopacties.net kun je terecht.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Nou, ik vroeg me meer af of er van binnen CJ nog wel eens een IA wordt gehouden, omdat ik toch wel dagelijks op CJ zit, kan ik ook gelijk zien of er een nieuwe IA is, met bijhorende info...
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Inkoopacties Junkies is bedoeld voor junks, welke een IA opgezet hebben of notie willen doen van een interessante IA. Dus wanneer niemand dit doet, wordt IA Junkies niet gevuld ![]()
__________________ Dus... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Inkoopacties.net | Ultima | Shop Junkies | 13 | 8-04-2004 16:57 |
| [Laupro verhuist] inkoopacties.net | the widow maker | Shop Junkies | 37 | 15-10-2003 15:48 |