| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Mededelingen Mededelingen van onze crew met betrekking tot de website. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Om het forum enigszins netjes te houden zijn er zojuist een aantal ongebruikte forum delen samen gevoegd en een aantal anderen verplaatst.
Tot zover de mededeling. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Owja, dit subforum is ook best wel zinloos de laatste tijd ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 17 maart 2008 Locatie: Hardenberg
| Als dat niet zo is moet je hier een topic maken: CaseJunkies Support en Feedback - CaseJunkies.com Maar volgens mij werkt het prima hoor.
__________________ //Thapous |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2007
| Ok dan ligt het aan mij ![]() edit: dus niet. De reactie was geplaatst om 12.35, ik log een tweede keer in om iets voor 13.00 en dan geeft de klok weer: 11.35 laatste reactie. Ik blijf het raar vinden hoor. Laatst gewijzigd door prikkie : 21-10-2008 om 13:01. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Dan staat jouw tijdsinstelling in je profiel waarschijnlijk niet goed ![]() [edit] Hier kun je het aanpassen. Neem GMT+1, en zomertijdinstellingen automatisch overnemen. Dat heb ik ook, en dan werkt het gewoon.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: Leidschendam
| ik heb zojuist onze favoriete bamibal coen even een pm gestuurt die luid: wat is nu de bedoeling van jou? ik heb een beetje het idee dat jij heel CJ op zn reet laat vallen, een beetje laat stikken zegmaar. als jij nou gewoon geen zin heb dan kan je dit gewoon als normaal persoon behandelen maar gewoon je face maar 1 keer per maand te tonen is als leider geen mentaliteit. stuk voor stuk stappen alle bestuurs leden op, het forum is langzaam aan het afsterven er moeten veranderingen komen anders gaat het alleen nogmaar berg afwaarts. en als ik denk met een goed hart dat jij ook nog wel casemod bloed door je aderen heb stromen dan zou jij dat ook heel zonde vinden met groet X_crAdle zijn er mensen die denken dat er veranderingen in de toekomst van CJ moet komen, pm dan vriendelijke coen even met een berichtje zodat hij MISCHIEN een beetje in gaat zien dat hij de boel laat stikken dit is niet opruiend bedoeld maar inmiddels na bijna een jaar lid te zijn en het nogsteeds een geweldig forum vind zou ik het jammer vinden als CJ volledig afsterft
__________________ I know I'll never trust a single thing you say, You knew your lies would divide us but you lied anyway, And all the lies have got you floating up above us all, But what goes up has got to fall |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Coen is gewoon een bal gehakt, die kan ook nix Hoelang is die gast eigk al bezig met de frontpage? Al sinds de kerst vorig jaar ofzo?
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |