| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Mededelingen Mededelingen van onze crew met betrekking tot de website. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| Beste Leden, Er zijn vandaag 2 nieuwe admins aangesteld genaamd Azariel en Demoniac. Deze zijn democratisch gekozen onder de huidige crewleden. Beide heren waren overduidelijk de winnaars in deze verkiezing. Wees lief en luister naar deze heren Mocht je het niet eens zijn met deze heren mag je altijd bij mij aan kloppen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat niet gaat gebeuren.Heren succes met jullie nieuwe functie!
__________________ groeten, Coen CaseJunkies is still alive |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| *Kijkt heel raar naar z'n nieuw verworven gele kleurtje* Vond groen beter staan Om me maar even in m'n nieuwe taak te plaatsen. Mocht iemand vragen hebben, opmerkingen, aangifte willen doen ergens van, stuur maar een berichtje, groot kans dat ik er vrij snel op reageer (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Gefeli Azariel en Demoniac ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Citaat:
anyway gefeliciteerd
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Azariel | Azariel | Even voorstellen | 6 | 20-03-2008 15:25 |
| Demoniac | Demoniac | Even voorstellen | 2 | 22-01-2008 07:44 |
| Admins bij phpbb2 forum | Trucker | Software Junkies | 5 | 23-11-2004 09:15 |