Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > CaseJunkies Algemeen > CaseJunkies Mededelingen
CaseJunkies Mededelingen Mededelingen van onze crew met betrekking tot de website.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 16-01-2008, 23:49   #1 (permalink)
Administrator

Standaard Wijzigingen op het forum sinds 17 Januari 2008

Beste bezoekers en leden,

We hebben vanavond weer het een en ander gewijzigd aan het forum om het voor jullie en voor ons als crewleden makkelijker te maken.

Om maar gewoon vooraan te beginnen:

- Bovenaan het forum is een nieuwe categorie verschenen met 3 subfora.
1. De regels van het forum
2. Het mededelingen forum waar dit bericht in staat. Vroeger stond dit onderaan het forum, nu dus bovenaan waar het beter op valt.
3. Het "Even voorstellen" forum. CaseJunkies is een kleine gezellige community en dat is nogal bepalend voor de sfeer op het forum. Om deze reden hebben we dit forum opgericht. Elk nieuw lid wordt verzocht om zich voor te stellen en iets te vertellen over zichzelf.

- Supporter Junkies is afgeschaft en omgezet in een forum waar je in kan zodra je 100 forum posts hebt of meer. (crew kan er uiteraard altijd in). De naam van dit nieuwe forum weet je zodra je 100 posts hebt of meer.

- Het CaseJunkies Bugs, Feedback en Modjes forum is omgezet in 1 forum genaamd: CaseJunkies Support & Feedback.

- Er is een nieuw forum toegevoegd genaamd Alarmlijn en Topicstarts. Dit forum heeft meerdere doeleinde:
1. In dit forum kan je anoniem meldingen doen over andere leden of dingen die echt niet kunnen. Alleen jij en de crewleden van CaseJunkies zijn in staat om de topics in dit forum te lezen, andere leden dus niet.

2. Slechte topicstarts worden door de moderators hierheen verplaatst zodat deze kunnen worden verbeterd.

3. In dit forum kan je een grote topicstart bouwen verspreidt over meerdere dagen. Als je helemaal klaar bent met je forum kan je een moderator verzoeken je topic in het juiste forum te zetten.

Ik hoop dat jullie deze verbetering ook als een verbetering zien van het forum. Deze veranderingen zijn tot stand gekomen door onderling overleg met enkele crewleden en admins.
Coen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-01-2008, 06:09   #2 (permalink)
Moderator

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Die alarmlijn en topicstart vind ik een erg goed idee! Daar word veel mee gedaan hoop ik
Oud 17-01-2008, 08:28   #3 (permalink)

frans's schermafbeelding

Standaard

FF een vraagje is in laat ik me voorstellen nu nodig om ieder een apart topic aan te maken dit is beetje lastig kijken omdat je heel de tijd terug moet en dan andere aan moet klikken, maar aan de andere kant wel overzichtelijker, dus ieder apart of 1 groot ????
Oud 17-01-2008, 09:15   #4 (permalink)

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coen Bekijk bericht
Beste bezoekers en leden,
- Supporter Junkies is afgeschaft en omgezet in een forum waar je in kan zodra je 100 forum posts hebt of meer. (crew kan er uiteraard altijd in). De naam van dit nieuwe forum weet je zodra je 100 posts hebt of meer.
Zijn dit het aantal nieuwe posts die je maakt vanaf het moment dat dit bericht is verschenen? Want ik zit geloof ik al wel over de 100, maar een nieuw forum is niet echt zichtbaar.

Nevermind, er is opeens een extra forum zichtbaar (die was er eerst echt toch niet)

Laatst gewijzigd door Azariel : 17-01-2008 om 09:32.
Azariel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-01-2008, 12:38   #5 (permalink)
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door franssnarf Bekijk bericht
FF een vraagje is in laat ik me voorstellen nu nodig om ieder een apart topic aan te maken dit is beetje lastig kijken omdat je heel de tijd terug moet en dan andere aan moet klikken, maar aan de andere kant wel overzichtelijker, dus ieder apart of 1 groot ????
Gewoon apart. Dat is overzichtelijker, en 1 groot topic hadden we al dus dan had ik het niet hoeven aanpassen
Coen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-01-2008, 12:55   #6 (permalink)

frans's schermafbeelding

Standaard

En dan nog even een vraagje is het de bedoeling dat als jeje voorgestelt hebt dat mensen een berichtje achter laten of worden het gesloten topics ???

of maakt het niet uit.
Oud 17-01-2008, 13:17   #7 (permalink)

Standaard

Lijkt me wel leuk dat mensen ook gewoon vragen kunnen stellen etc. Of als je mensen uit de buurt tegenkomt wat onzin tegen elkaar kunt uitkramen.
Oud 17-01-2008, 13:37   #8 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azariel Bekijk bericht
Zijn dit het aantal nieuwe posts die je maakt vanaf het moment dat dit bericht is verschenen? Want ik zit geloof ik al wel over de 100, maar een nieuw forum is niet echt zichtbaar.

Nevermind, er is opeens een extra forum zichtbaar (die was er eerst echt toch niet)
Ik zie em nogsteeds niet ben geloof ik toch wel over de 100 posts heen
blackgoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-01-2008, 19:12   #9 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Eerder stond dat subforum er wel, maar kon je er niet in... Nu is dat na 100 posts opengesteld.
Kijk maar bij Chill-out
Oud 19-01-2008, 14:22   #10 (permalink)

Standaard

Kan het "supporter" forum niet beter vanaf wat meer posts? Want 100 posts heb je zo en dan is er ook niet zoveel meer aan.
Oud 19-01-2008, 18:22   #11 (permalink)

Standaard

Ik denk eigenlijk dat die 100 posts puur zijn ingesteld om alle one day flies er uit te houden. Het gaat er gewoon om dat je een actief lid bent.
Oud 7-03-2008, 22:53   #12 (permalink)

Standaard

FF wat anders;
Punt 1) Die Google advertenties zorgen ervoor dat dit een 'el cheapo' site lijkt; haal die goedkope rotdingen er zo snel mogelijk vanaf en zoek een paar echte adverteerders; dit is echt niks en ziet er nogal 'zwerverig' uit!
Punt 2) De nieuwe lay-out is zeker voor lees gestoorden met een verrot gemodde videokaart; deze koeieletter en dat ful screen breedte gedoe van het forum is ook erg standaard en getuigt niet van gevoel voor design!!
En hier in 'snel reageren' typen met een 'bold' lettertype is ook voor nerds met jampotglasen in hun brilletje!
Doe er wat mee en pas het design eens aan zodat het teminste nog een beetje op een web 2.0 site gaat lijken; dit is een jaren '90 vormgeving!!
Oud 8-03-2008, 11:39   #13 (permalink)

kiilllleer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Banaan Bekijk bericht
FF wat anders;
Punt 1) Die Google advertenties zorgen ervoor dat dit een 'el cheapo' site lijkt; haal die goedkope rotdingen er zo snel mogelijk vanaf en zoek een paar echte adverteerders; dit is echt niks en ziet er nogal 'zwerverig' uit!
Punt 2) De nieuwe lay-out is zeker voor lees gestoorden met een verrot gemodde videokaart; deze koeieletter en dat ful screen breedte gedoe van het forum is ook erg standaard en getuigt niet van gevoel voor design!!
En hier in 'snel reageren' typen met een 'bold' lettertype is ook voor nerds met jampotglasen in hun brilletje!
Doe er wat mee en pas het design eens aan zodat het teminste nog een beetje op een web 2.0 site gaat lijken; dit is een jaren '90 vormgeving!!
Dat web 2.0 is bullshit het is een goed design als iemand nouw geen
oog voor eenfoud simplicity* heeft (als ik het zo goedt schrijf)

Dus ik vindt dat we dit gewoon houden ik kan me herinnener dat dit jaar nog carpento heeft erover gehadt dat we deze vroeger hadden en deze blijven houden.
kiilllleer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8-03-2008, 12:22   #14 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Ik zie ook wel wat puntjes voor verbetering (een iets kleiner lettertype zou van mij ook best mogen !) maar ik denk ook dat het niet slecht is zoals het nu is.

Dat Google Ads intussen een nare bijsmaak krijgen: wat moeten wij daarmee ? Het is een prima manier om te adverteren, we hebben het uiterlijk ingepast in de layout van CaseJunkies, en ik zie ze niet zomaar verdwijnen.

Waarom zou het forum móeten getuigen van design ? Dat was het oude forum net zo min IMHO, en dat was nog eens flink brak vanwege de wijzigingen die er in aangebracht waren, precies om het niet full-screen te hebben. Met de almaar groeiende resoluties van tegenwoordig is het wél full-screen presenteren veel beter, anders wordt maar de helft van je scherm gebruikt. Wil je dat zelf graag, resize dan je browservenster. vBulletin schaalt netjes mee, tot op zekere hoogte.

Het design is redelijk standaard gehouden op basis van de standaard template van vBulletin. Geen idee waarom dat jaren 90 zou moeten zijn. Dat is eenvoudig maar functioneel. En als het wel of niet bold zijn van een tekst het grootste probleem is, dan zeg ik: mooi, dan zijn er kennelijk geen echte problemen meer.
Oud 8-03-2008, 13:41   #15 (permalink)

Standaard

Laat dan ook maar....

Maar vergis je niet dat dit soort discussies aan de wieg hebben gestaan van CaseJunkies en dat daarmee de basis is gelegd; hadden wij toen niet over design, lay-out, etc gedacht en gesproken dan was de site nooit geworden wat nu verkocht is....
Design, lay-out en algehele presentatie van een site zorgt voor (blijvend) succes of een flop...
Monitor het aantal nieuwe gebruikers maar eens goed en gewoon het bezoek in het algemeen en dan kan je gefundeerde uitpraken over de lay-out en aantrekkelijkheid van een site doen, eerder niet; smaken verschillen nu eenmaal....
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The party 2008 - Wie is er? blackgoth The Party - Algemeen 3 18-04-2008 22:22
NKCM 2008 wat denk jij? Coen The Party - NKCM 53 1-03-2008 15:00
Wijzigingen op het forum Carpento CaseJunkies Mededelingen 0 10-01-2008 10:52
[Lan] eNeRGy Lan 2, 3 en 4 januari 2008! Snuk Overige Events 17 15-12-2007 10:46
8_ mijn 2007/2008 pc Hellion Hardware Junkies 24 3-07-2007 17:52

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.