Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > CaseJunkies Algemeen > CaseJunkies Mededelingen
CaseJunkies Mededelingen Mededelingen van onze crew met betrekking tot de website.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 8-03-2008, 20:51   #16 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Das op zich een aardige discussie, en ik ben ook niet te beroerd om die te voeren.

Aan de andere kant wil ik ook nog wel toelichten dat er in de loop van het jaar waarschijnlijk opnieuw dingen gaan veranderen. De frontpage gaat op de schop, en dat zal óók best wel wennen zijn. Ik heb geen hints gehad over hoe het gaat worden, maar dat er dingen anders zullen zijn, dat lijkt me eigenlijk vanzelfsprekend. Of er dan ook nog opnieuw dingen aan het forum verspijkerd zullen worden, geen idee.

Ik ben het met je eens dat een layout een site kan maken of breken, maar ik wil van bijzaken ook geen hoofdzaak maken. Zolang een site overzichtelijk is en functioneel dan denk ik dat de inhoud belangrijker is voor het binden van publiek dan het uiterlijk. Dat zorgt overigens wel voor de eerste indruk, dus ik ben wel met je eens dat het wát invloed heeft.

Ik vind de layout zoals die was prima, maar ook niet meer van deze tijd. Met name dat de layout gebouwd was voor 800x600 pixels. Dát was jaren 90 De veranderingen op het forum zie ik meer in de functionaliteit die er op sommige punten op vooruit is gegaan, en de veiligheid. Iemand nog weleens een spamaccount gezien sinds de overstap ? Hopelijk geldt dat voor de frontpage straks ook: daar zie ik in het dagelijks gebruik heel veel verbeterpunten. Punten die ons nu ook bezoekers kosten als je het mij vraagt. Dat de layout dan verandert: ja, dat is logisch. Aan de andere kant denk ik dat DIS heus niet vergeet dat er bezoekers moeten komen, ze kijken dus wel uit met iets aartslelijks wat niet werkt.

En ik heb ook al bedongen dat het zwart-grijs-oranje niet ter discussie staat
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The party 2008 - Wie is er? blackgoth The Party - Algemeen 3 18-04-2008 22:22
NKCM 2008 wat denk jij? Coen The Party - NKCM 53 1-03-2008 15:00
Wijzigingen op het forum Carpento CaseJunkies Mededelingen 0 10-01-2008 10:52
[Lan] eNeRGy Lan 2, 3 en 4 januari 2008! Snuk Overige Events 17 15-12-2007 10:46
8_ mijn 2007/2008 pc Hellion Hardware Junkies 24 3-07-2007 17:52

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.