Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > CaseJunkies Algemeen > CaseJunkies Mededelingen
CaseJunkies Mededelingen Mededelingen van onze crew met betrekking tot de website.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 24-03-2008, 15:42   #61 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Ediejo geeft aan het met Coen zelf op te lossen, liefst zonder bemoeienis van buitenaf. Daar gaan we het dus bij laten.

Aangezien de overname niet echt nieuws meer is en ik toch weinig zinnige bijdragen meer verwacht denk ik dat we beter af zijn als we deze discussie gaan laten rusten.
Oud 26-03-2008, 06:18   #62 (permalink)
Banned

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demoniac Bekijk bericht
Als je het allemaal zo vreselijk vindt, waarom post je hier dan nog? Je maakt best leuke mods, maar om nou te denken dat jij de grote publiekstrekker van Casejunkies bent vind ik een behoorlijk arrogante gedachte. En als jouw mods echt zoveel mensen aantrekken, waarom is je eigen forum dan zo dood? Na de ellende met het eerste NKCM heb je hoog van de toren lopen blazen dat je nooit meer op CJ zou posten, een jaar later kwam je terug en heb je kort daarna volgens mij wederom lopen roepen dat we het zonder je moesten doen en toch ben je hier nu weer aanwezig? Het enige wat jij zoekt is aandacht om je enorme ego mee te strelen en als je die niet krijgt ga je lopen rellen, niet? Je bent net een soort casemoddende Paris Hilton...
Mijn forum is dood, so what. tBCL vind ik belangrijker en dat is niet dood. En als we het gaan hebben over van de toren blazen....

NKCM 2007 hoofdsponsor Coolermaster. Geen prijs van gezien tijdens NKCM.
Geldprijs voor de nummers 1 tm 3 die moet ik nog beuren. Dus laten we op houden met hoog van de toren te blazen.

Dat kunnen ze bij CJ stukken beter dan ik. Wat stonden er een hoop onwaarheden op de FP van CJ live. Over de te winnen prijzen tijdens het NKCM. Zo nu jullie weer als we toch gaan gooien met modder doe ik graag mee.

Laatst gewijzigd door Ediejo : 26-03-2008 om 06:25.
Ediejo is offline  
Oud 26-03-2008, 11:20   #63 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Ediejo, we hebben na het NKCM 2007 er geen geheim van gemaakt dat er dingen niet goed gegaan waren, en dat bij een volgende editie vanzelf duidelijk zou worden welke dingen we anders aan gaan pakken. Hoe een ieder dat opvat is aan diegene zelf, ik voor mij kan er niks meer van maken dan dát. Die volgende editie is in ieder geval niet dit jaar. Verder zijn dit gewoon oude koeien, terwijl de rest van jouw probleem (en dat mag je idd zelf oplossen met Coen) wél actueel is.

However, verbetering hier in het topic zit er toch niet in, de reguliere gebruiker heeft dit topic een maand of drie geleden al verlaten, en daarom ga ik er lekker een eind aan breien. We zijn ver offtopic, de toon die de muziek maakt is verre van prettig, en dit soort dingen draagt nergens toe bij.
Oud 28-03-2008, 17:40   #64 (permalink)
Administrator

Standaard

Heren, wat in het verleden is gebeurd daar kan en ga ik niks meer aan veranderen. Daar voel ik mij ook totaal niet verantwoordelijk voor. CaseJunkies is nu van Dolphin-IS en die weten wat ze wel en niet willen. En wat wel en niet haalbaar wordt geacht. Op korte termijn een evenement organiseren is niet iets wat ons verstandig lijkt. Dus doen we het niet.

Onze focus ligt op het internet waar die zou moeten liggen. Laten we eens beginnen met de website op orde te krijgen en ophouden met modder gooien want anders moet ik weer ingrijpen en dat gaan bepaalde personen niet leuk vinden....
Coen is offline  
Discussie gesloten
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.