| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Mededelingen Mededelingen van onze crew met betrekking tot de website. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
Er staan nogal wat door mij geschreven artikelen op de site en ik zou graag willen weten hoe daar in de toekomst mee omgegaan zal worden..... Nu het 'geen hobby' meer is, dan zal over die copyrights ook serieus zijn na gedacht en over de rechten van de artikelen zal zeker ook nagedacht zijn... Verder wens ik jullie heel veel succes met deze website, ik hoop dat jullie de hechte CaseMod community die al jaren bestaat (vanuit CCmod.com!!) kunnen voortzetten en eventueel uitbreiden..... ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik bemoei me er als 'buitenstaander' even mee Bart ![]() Zover ik weet is het bij CJ altijd al zo geweest dat de auteurs van de artikelen de rechten officieel overdroegen aan CJ. Als ik iets schrijf doe ik dat voor CJ en kan ik daar verder geen auteursrecht of copyright op claimen. Verder was het volgens mij zo dat PO en Redox bedongen hebben dat de content die we als CJ aanboden ook bij een overname altijd gratis beschikbaar zou moeten blijven. Ik ken daar het fijne niet van overigens.
__________________ Those were the times... |
| |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Het 'zoeken' dropdown menu valt weg achter de banner/de ad aan de bovenkant. Verder zit er nog een wit 'randje' rond het quick reply geheel, denk dat het mooier zou staan in het zelfde lichtere grijs als de andere lijnen in de site. Dit alles in FireFox 2.0
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| |
| | #49 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Ik kan Bart ook wel begrijpen. Heel goed zelfs. Als het eerst een hobby was. En nu wordt het commercieel. Dan heeft hij een flink punt Carpento. Vroeger werd er geen geld mee verdiend. Nu wel. En dan is het een hart gelag als jij tutorials of wat dan ook geschreven hebt. Zeg maar voor nop omdat CJ het ook altijd op vrijwillige basis deed. Dat verhaal gaat nu niet meer op. Ik zal nu ook een vergoeding vragen voor het schrijven van een tutorial. Of voor welke inzet dan ook. Dolphin-IS is een bedrijf dat wilt verdienen. En als je dan vrijwilligers hebt die zich inzetten om CJ draaiend te houden. Dan doe je het als bedrijf goed. Je hebt dan geen personeel kosten. Slim erg slim Dolphin-IS. ![]() |
| |
| | #50 (permalink) |
| Waarom zou dat een nadeel zijn dat het nu 'commercieel' is ? Het gaat mij om bepaalde dingen delen met anderen, niet om rijk worden. Dat daar anderen beter van worden zie ik niet zo als een punt eigenlijk, maar als jou dat niet zint, ook prima. Ga je ook niet naar de supermarkt omdat men daar geld wil verdienen ? Als blijkt dat er ergens behoefte aan is dan is daar misschien ook wel centen mee te verdienen. Sterker nog: als ergens géén behoefte aan is zul je er zeker niks aan verdienen. We hadden de keus: de tent opdoeken, maar toen liep jij ook te wenen dat het zonde was. Nu gaan we door en is het ook niet goed. Lekker motiverend ![]() En ja, dat doe je als bedrijf best goed als je modders een platform wilt blijven bieden voor hun bezigheden. Ik vind het bekrompen dat daar geen geld aan verdiend zou mogen worden. Als je dat niet zint: niemand verplicht je om hier te komen, je mag ook gaan. Dat heb je ook aan Coen beloofd trouwens, en dan verwijten dat hij zijn beloftes niet nakomt...
| |
| | #51 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Het gaat niet om geld, Carpento, maar om de rechten op de artikelen. Ik ben auteur en bedenker en schrijver van de artikelen en alle rechten liggen bij mij, 'where ever' ze gepubliseerd worden. Ik wil gewoon even horen hoe er met mijn recht wordt omgegaan door de nieuwe eigenaars van CaseJunkies. Met Mark weet ik al jaren waar ik aan toe ben, PO en ik kennen elkaar al lang en bij hem wist ik dat mijn artikelen en rechten in goede handen waren...
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #52 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2008 Locatie: Huizen , N-H
| Citaat:
Helemaal met carpento eens (wanner krijg ik eens een mailtje terug met antwoordt? ) Wij en alle members en readers van deze site heeft zelf het recht wij gaan inderdaadt geen geldt verdienen aan pop ups adversting server's van alle site's bijv. google. ![]() Dus Wij doen het allemaal om het een beetje levend te houden en voor onze eigen zin en om andere mensen een handje te bijdragen dat wij hun onze plezier ook kunnen gunnen het gaat nooit altijd ik ik ik en de rest kan stikke Verder het is je eigen geklik/getyp als je hier terecht komt dus ga ons daar niet over afzeiken je kom zelf hier ![]() Good community Its the C.J. community ![]() ![]() | |
| |
| | #53 (permalink) | |
| Citaat:
Aan de andere kant: je vertrouwde Mark zo te lezen op zijn woord. Als ik dan zeg dat híj akkoord gegaan is met DIS, is dat voldoende ? De inhoudelijke details ken ik ook niet, dus daar kan ik je niet mee blij maken ![]()
__________________ Those were the times... | |
| |
| | #54 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
Ik zou het persoonlijk ook niet fijn vinden als artikelen op andere site's geplaats zouden worden zonder mijn toestemming en al helemaal niet als er dan geld aan verdiend word.
__________________ 0x0539 Elektronica Junk. | |
| |
| | #56 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| Alle artikelen blijven vrij en gratis beschikbaar op CaseJunkies. In de toekomst zal de frontpage worden herzien en zullen ze nog beter beschikbaar worden en zullen we ook gaan kijken hoe we CJ verder kunnen verbeteren en uitbreiden. Verder verandert er niets aan hoe het was. Wat er contractueel precies is afgesproken over CJ houdt ik liever gewoon stil. Het belangrijkste is dat CJ nog leeft en blijft leven en alles gratis beschikbaar blijft voor alle oude, huidige en nieuwe leden.
__________________ groeten, Coen CaseJunkies is still alive |
| |
| | #57 (permalink) | ||
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| [quote=Carpento;215473]Waarom zou dat een nadeel zijn dat het nu 'commercieel' is ? Het gaat mij om bepaalde dingen delen met anderen, niet om rijk worden. Dat daar anderen beter van worden zie ik niet zo als een punt eigenlijk, maar als jou dat niet zint, ook prima. Je voelt je nog al aangevallen Gerard! Citaat:
![]() Ik heb inderdaad gezegd dat het zonde was om de boel op te doeken. Maar ik heb niet gezegd dat het verstandig is om het over te doen aan Dolphin-IS. De zelfde club als Techzine. Waren jullie niet eerst water en vuur Techzine en Casejunkies? Citaat:
Als je zo nodig Coen erbij moet betrekken dan moet je ook ff zeggen wat er loos is. En aangezien je dat niet doet doe ik het maar. Dolphin-IS is ook eigenaar van Techzine. Op Techzine ben ik jaren geleden gebanned. En mijn vraag aan Coen was of die ban weg kon. Daar moest Coen nog even over denken (maanden) Mijn argument was toen tegen Coen. De voordeur van Casejunkies is ook de voordeur van Techzine. Ik zat ermee dat ik wel mijn werk op CJ mag posten maar op Techzine mag ik niet komen. Zeker nu CJ commercieel is en er geld mee verdiend wordt. Ben ik van mening dat het krom is bezoekers naar mijn topic te trekken. Waardoor CJ centen verdient. Maar de andere deur van Techzine mag ik niet. Ik heb toen tegen Coen gezegd oké prima ik mag wel een bijdrage leveren aan dolphin-IS. Dat vind ik zo krom als de pest vandaar dat ik besloten heb om niet meer te posten in mijn worklog op het forum van CJ. Dat is iets heel anders dan wat jij zegt. Gerard. Zo nu weet iedereen die het wil weten wat er loos is tussen Dolphin-IS cq Coen en mij. Was erg dom van je Gerard om ook maar iets te zeggen over Coen en mij. Dat was tussen Coen en mij............... Dit is de tweede keer dat je in de fout gaat kerel. Eerst schelden over me vriendin en nu je eigen bemoeien met iets wat tussen Coen en mij is..............dom dom dom. Laatst gewijzigd door Ediejo : 24-03-2008 om 07:28. | ||
| |
| | #58 (permalink) |
| Goed, die tweede helft van je bericht zal ik dan maar niet op ingaan. Dat is iets wat Coen en jij inderdaad zelf mogen afhandelen. Ik was alleen op de hoogte van die uitspraak die ik aanhaalde. Verder heb ik van die hele kwestie alleen de hele ruwe hoofdlijn meegekregen. Het belangrijkste in die posting is ondergesneeuwd onder de opmerking waar we het nu over hebben. De essentie was juist dat niemand verplicht is om hier iets te doen of aanwezig te zijn. Over de eerste helft: een site vergelijken met een supermarkt is misschien krom maar de essentie is het zelfde: als mensen iets willen (of dat nou eten is of een site bezoeken) dan kun je daar in beide gevallen misschien iets mee verdienen. Ik kan me verder niet herinneren dat de verstandhouding tussen CJ en TZ anders was dan richting elke andere Nederlandse hardware-site. Nou ben ik niet vanaf het begin bij CJ betrokken, dus het kan voor mijn tijd geweest zijn.
| |
| | #59 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
@Ediejo: Kun je ook een keer normaaldoen?, echt altijd als jij wat post is er 99% gevallen gezeik, je loopt alleen maar te zieken continu. Kan wel begrijpen dat je gebanned bent op TZ, stuk verdriet. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Masterslave : 24-03-2008 om 14:14. | |||
| |
| | #60 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
| |
| |