| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Mededelingen Mededelingen van onze crew met betrekking tot de website. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Over het plaatjes limiet, mss een idee om de Project logs forum onglimiteerd te maken, aangezien we een paar modders hebben die in een update wel iets meer dan 30 plaatjes neer zetten.
__________________ doei doei, zwaai zwaai. |
| |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Geen idee of dat per subforum te regelen is. Anders is de oplossing ook redelijk eenvoudig: kleine updates maken ![]()
__________________ Buiten functie |
| |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Was in PHPBB onbeperkt meen ik. Ik weet niet of het voor vB een technische reden heeft dat die beperking erin zit, anders zou ik zeggen: het hoogst mogelijk ? ![]()
__________________ Buiten functie |
| |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2007 Locatie: Almere
| Zo grote veranderingen hier ![]() ik was al eerder van cj afgestapt omdat ik het een nogal deprimerend forum vond.. veel te donker etc.. Door deze verandering is het forum wat groter in resolutie geworden (kan t niet helemaal goed uitleggen) en daardoor voor mijn gevoel wat lichter. De google ads vind ik zelf eigenlijk een heel fijne ontwikkeling aangezien dit inhoud dat cj wat inkomsten gaat genereren waarmee dan weer wat gedaan kan worden. En mensen ik snap dat iedereen hier wat jonger is (ik ook) en dat een "fuck the system" mentaliteit en gevoel heel normaal is, maar laten we allemaal eens neutraal naar deze overname kijken en pas gaan zeuren als er ook daadwerkelijk rare dingen gebeuren. Zonder de overname was er helemaal niks geweest ![]() Zo een flinke reply, maar ik hoop dat ik mezelf een beetje duidelijk heb kunnen maken. HIEP HIEP HOERA VOOR CASEJUNKIES |
| |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Citaat:
Ik vind het trouwens erg storend dat ik de titels van mijn threads niet meer aan kan passen. Laatst gewijzigd door GC_Vos : 11-01-2008 om 01:00. | |
| |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 april 2006 Locatie: Enschede
| Ik vind dit een mooie ontwikkeling, het was erg zonde geweest als een community als CJ van het net was getrokken. De kans dat er weer een NKCM komt bestaat weer, misschien dan niet voor 2008 maar eerder 2009. Alle mooie tutorials blijven bestaan en Nederland houdt zijn casemodding community. Ik ben zelf erg bekend met Techzine en wat mij betreft wordt deze community goed gerund, ik heb er dus geen angst voor dat CJ naar de honden gaat . Google ad's en banners zullen jullie misschien even aan moeten wennen, maar welke site heeft deze tegenwoordig niet?Gefeliciteerd CJ en Dolphin en succes! ![]() |
| |
| | #40 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| Er zijn weer een bak plaatjes vervangen... Ik vond nog een restant niet omgezette topics plaatjes die ik heb aangepast. Ook die iconen onder het reactie veld zijn aangepast. Is nu allemaal in CJ style. Behalve ? ! en duim omhoog en naar beneden. Maar die zijn niet echt storend denk ik. Zolang er geen misbruik van wordt gemaakt door users. Verder hebben we het plaatjes limiet per post weten te omzeilen en is het limiet er nu gewoon vanaf. Alle gemelde bugs voor deze post zijn verwerkt naar mijn weten, indien ik iets ben vergeten hoor ik het graag! |
| |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Moet wel even wennen aan het uiterlijk hoor! Na zoveel jaren 'vertrouwde look' van Redox, sta ik wel even te knipperen. Anyway, goede zaak dat CJ zo een doorstart kan maken. Succes aan de heren van Dolphin IS en de CJ'ers die doorgaan!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Kan er ook niet iets gemaakt worde dat je telkens als je wilt posten op een bericht moet klikken om een reactie te posten? gewoon dat je onderdaan gwn kan klikken als je reactie wilt plaatsen, misgien gebruikvriendlijker.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Hoera, ik hoef niet meer te klikken om een quickreply te doen, en de plaatjeslimiet is eraf. Helemaal goed ![]()
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon |
| |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Wat gaat er eigenlijk gebeuren met de supporter-junkies. gaat dat stoppen, of verder?
__________________ [CIP] Air-Intake |
| |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Support stopte hoorde ik maar er komt iets voor terug.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |