| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Mededelingen Mededelingen van onze crew met betrekking tot de website. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Blackcrown: De quixkreply werkt wat anders dan gewend, je moet eerst ff op dat knopje helemaal rechts in een willekeurig bericht klikken. Dan kan je een quickreply maken. *Dit bericht is een quickreply*
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik en blackcrown zitten redelijk op dezelfde golflengte. Ik ben wel benieuwd wat er van het nieuwe CJ wordt, maar ik weet niet of dit mijn thuis blijft. Ik weet dat veranderingen altijd moeilijk zijn en wennen zijn, dus ik zie wel. Techzine heeft mij nooit getrokken, ookal heb ik meerdere keren gekeken of het wat voor mij was. Als CJ ook zo wordt, ben ik, het spijt me dat ik het zeg, hier niet meer te vinden. Ik hoop dat CJ qua community blijft zoals het eerst was.
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon |
| |
| | #20 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 20 december 2007
| Citaat:
CJ is een kleine community die nooit heel groot zal worden. Mits casemodding een nationale hype wordt maar dat is niet erg voor de hand liggend. Onze bedoeling is uiteraard wel dat het groter wordt dan nu en dat casemodding ook populairder gaat worden. CJ en TZ zullen veel gaan samenwerken in de toekomst. Wat voor beide websites veel voordelen heeft. Maar het blijft losstaand van elkaar. Daarnaast is de FP software ook niet van deze tijd en zal deze ook worden vervangen. Deze zal gaan draaien op een core versie van Techzine. Maar het blijft een casemod site zoals het nu is. Ja de layout wordt misschien iets anders het design krijgt ook een likje. Maar dat is allemaal vrij logisch. In elk geval geven we de gebruikers de komende 3 maanden de mogelijkheid om te vertellen wat er in hun ogen beter kan. En wij zullen dit dan zoveel mogelijk proberen uit te voeren. Zodat de website ook daadwerkelijk beter wordt. Verder zijn wij een commercieel bedrijf en is dit geen hobby voor ons zoals de vorige eigenaar. Op zich hoeft dit niet uit te maken je zal alleen iets meer of iets andere reclame zien dan voorheen. Ik hoop dat het een beetje duidelijker is.... | |
| |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Zo het is dus gebeurd, de overname. Met alle respect maar ik vind het er echt niet uit zien; Google ads, grote vlakken, gaten hier en daar op de site, geen snel overzicht in forum gedeelte of er nieuwe topics/posts zijn. Ben zelf professioneel webdeveloper dus ik weet wel een klein beetje waar ik over praat ;-) Wel goed punt is dat ze zijn overgestapt naar vBullitin zo te zien, dat PHPBB was niet echt super. Maar goed wil niet alleen azijnpissen hier, ik wens Casejunkies een goede doorstart toe. |
| |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2003 Locatie: Brunssum
| Mijn feedback 4 plaatjes limit, ik post regelmatig meer dan 8-9 tegelijk 30 seconde reply limit, leuk bedacht maar fix eerst de 4 plaatjes maar dan hoef ik hier alvast niet meer over te zeiken confirmation tekst/cyfers dingus, goed idee, maar maak het niet hoofdletter afhankelijk please! rest van mijn opbouwende kritiek volgt asap. frenkie
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- |
| |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
Ik weet niet of ik hier nog 100% actief ga blijven, maar ik blijf sowieso wel kijken hoe het eraan toe gaat.
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" | |
| |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Gewoon af en toe langs komen, kijken of je het leuk vindt en gewoon terugkomen als je zin hebt. Heb je geen zin dan kom je niet meer ![]() Niks veranderd ten opzichte van vroeger toch ? Toen werkte het ook al zo ![]()
__________________ Buiten functie |
| |