Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > CaseJunkies Algemeen > CaseJunkies Mededelingen
CaseJunkies Mededelingen Mededelingen van onze crew met betrekking tot de website.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 4-08-2006, 17:18   #46 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackcrown
Beetje laat, maar ben net terug van vakantie. Wilde wel nog ff reageren.
Om wat geld bij elkaar te kunnen krijgen is het idee opzich wel goed. Voor een bedrag van 20 euro in de maand wil ik ook nog wel meedoen en ook nog eens kans maken op wat leuk spul.

Maar aan de andere kant ga je wel snel een beetje een groot onderscheid krijgen in de vorm van de betalenden zijn oppermeesterlijk, en de niet betalenden worden maar een beetje genegeerd. Gevolg een heel groot verlies van members, en vooral de toename van nieuwe members zal ben ik bang enigzins afdalen, wat natuurlijk enorm zonde is.

Denk dat je sowieso niet een zichtbare ranking moet gaan uitdelen. Net zoals ze bij tweakers.net hebben met die abbo's, daar kan je aan de member verder ook niet direct zien of ie wat afdokt.
Doe maar per jaar

En inderdaad, er meot buiten het extraatje geen onderscheid gemaakt worden tussen gewoon lid en betalend lid.

Enne, op GoT kun je wel zien of een lid een abbo heeft of niet, je kunt alleen niet zien wélk abbo.
Oud 4-08-2006, 19:09   #47 (permalink)

Standaard

Ik zal ook zeker mee doen. Cj is een prachtige site waar alles word uitgelegd en daar heb ik wel 20 euro voor over.
Oud 4-08-2006, 21:22   #48 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpento
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackcrown
Beetje laat, maar ben net terug van vakantie. Wilde wel nog ff reageren.
Om wat geld bij elkaar te kunnen krijgen is het idee opzich wel goed. Voor een bedrag van 20 euro in de maand wil ik ook nog wel meedoen en ook nog eens kans maken op wat leuk spul.

Maar aan de andere kant ga je wel snel een beetje een groot onderscheid krijgen in de vorm van de betalenden zijn oppermeesterlijk, en de niet betalenden worden maar een beetje genegeerd. Gevolg een heel groot verlies van members, en vooral de toename van nieuwe members zal ben ik bang enigzins afdalen, wat natuurlijk enorm zonde is.

Denk dat je sowieso niet een zichtbare ranking moet gaan uitdelen. Net zoals ze bij tweakers.net hebben met die abbo's, daar kan je aan de member verder ook niet direct zien of ie wat afdokt.
Doe maar per jaar

En inderdaad, er meot buiten het extraatje geen onderscheid gemaakt worden tussen gewoon lid en betalend lid.

Enne, op GoT kun je wel zien of een lid een abbo heeft of niet, je kunt alleen niet zien wélk abbo.
Hmm, volgende keer eerst ff pitten voordat ik ga reageren op serieuze topics. :P
Blackcrown is offline  
Oud 5-08-2006, 01:46   #49 (permalink)

Standaard

K ben wel in staat om 10 euro te doneren per jaar of half jaar
Oud 5-08-2006, 11:21   #50 (permalink)

Standaard

Voor zover bekend gaat het 20 euro per jaar worden, dat is dus 10 euro per half jaar :P (Maar wel per jaar betalen graag :P )
Oud 5-08-2006, 11:44   #51 (permalink)

Standaard

Op zich een heel netjes idee, zolang het voor iedereen betaalbaar blijft, en de mensen willen natuurlijk wel resultaat zien voor hun centjes. Verder schitterend idee.

OMFG
YaaD is offline  
Oud 7-08-2006, 14:15   #52 (permalink)

Standaard

Zo, beetje haast gemaakt, en we zijn online
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sponsor peppy Casemod Junkies 1 28-02-2006 17:38

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.