| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Mededelingen Mededelingen van onze crew met betrekking tot de website. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Leuk idee, als het bedrag per jaar niet al te hoog is (de genoemde €20 is imho goed) wil ik CJ wel steunen en ik denk dat er zeker meer mensen zijn die dat willen.
__________________ 539h Elektronica Junk. |
| |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 februari 2006
| Zijn je hosting kosten te hoog of lekker laag? anders kan ik meschien wel wat regelen of je een andere goedkopere host met betere service aanbieden. Nemen jullie veel dataverkeer in beslag en hoeveel schijfruimte ongeveer. als jullie dit mij zouden kunnen vertellen, dan probeer ik wel wat te regelen. Voor de rest ben ik wel tegen de 5 verschillende ranks. Gewoon 1 rank lijkt mij veel beter anders ga je onderscheidt maken in de mensen die gedoneerd hebben en dat is niet de bedoeling neem ik aan.
__________________ "Wanneer ik brul," zei de beer, "davert het halve woud" "Wanneer ik brul," zei de leeuw, "beeft de hele jungle" "Wanneer ik hoest," zei de kip, "doet heel de wereld in zijn broek" |
| |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
@XGhost: die ruimte zit je iets te hoog mee, het verkeer iets te laag ![]()
__________________ Buiten functie | |
| |
| | #21 (permalink) |
| Laat ik het er bij houden dat we vooral vééleisend zijn qua hosting, maar dat is redelijk offtopic. Weer even over het plan graag, een klein bedrag per jaar, en dan per maand 1 verloting, die zeker de moeite waard is, onder de supportende leden. Vermoedelijk doen we een bovengrens aan het aantal supporters, anders wordt de winkans te laag. (maar we kunnen ook meer dingen verloten, als er genoeg animo is, wie weet :P)
__________________ Buiten functie |
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ik vind dit een mooi idee, 20 Euro per jaar heb ik wel over voor mensen die mij een mooie site geven om te bekijken! En de nodige prijzen maakt het af! 20 Euro kan dan wel van men spaarrekening af. Helaas heb ik geen ervaring met Pay-Pal, wel zou ik gewoon geld opsturen naar een bank/girorekening. Ik weet niet hoeveel jullie met deze sponsor (bijna actie) willen verdienen, maar stel dat jullie te veel winst maken met van elke sponsor 20 euro per jaar, zouden jullie meer prijzen kunnen verloten, of bijvoorbeeld iedereen 10 euro per jaar laten betalen. Het moet ook aantrekkelijk zijn voor de sponsors... Kijk, ik koop vrijwel nooit wat... alleen als ik iets echt nodig heb. Ik geef dus ook niet veel geld uit. Gierig misschien? Ik denk het niet... Toch heb ik best wat over voor CJ, maar het moet wel leuk blijven... Als er redelijk vaak wat te winnen valt zou dat mooi wezen. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| |
| | #23 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik wil graag doneren! En als mijn 20 euro ervoor zorgt dat CJ blijft bestaan, Heb ik dat er erg graag voor over! ![]() Dat prijzen verloten is wel een goed idee! maar dan wel onder heel de "members area" Dus dat iedereen die gedoneerd heeft meedingt aan de prijs ![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| |
| | #26 (permalink) |
| Alle leden die supporten delen mee in de loting. En betalen wordt wss gewoon geregeld via de bank, niet via paypal ofzo.
__________________ Buiten functie |
| |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| |
| | #28 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal | |
| |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Dit lijkt mij een goede lange termijn oplossing, meer banners of dergelijke op de site zit niemand op te wachten natuurlijk. Citaat:
Echter wat mij betreft vind ik een verloting elke maand eerlijk gezegd een beetje veel, of CJ moet echt bakken spul elke maand binnen krijgen. En dan een bovengrens stellen lijkt mij een beetje vreemd, eerder dan meer dingen verloten eens per 2/3/4/etc.* maanden. (*doorhalen wat op de lange termijn het beste werkt)
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | |
| |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 juli 2006 Locatie: emmen
| Citaat:
![]()
__________________ amd athlon 64 3500+, msi neo-4 platinum, 1024 mb twinmos, 40 gb hdd , 7300gs, 1dvdfikker. Check muhn cip: Final Destination | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| sponsor | peppy | Casemod Junkies | 1 | 28-02-2006 17:38 |