| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Hier een potje galgje. De regels: Ik zeg zometeen een aantal streepjes neer, ------ en dan kan iemand posten om een letter aan te vragen. De g graag. Daarna mag er niet meer gepost worden, tot ik zeg of de letter er in staat of niet. g--g-- G (Idd, we noteren de letters er even onder, zodat mensen makkelijk kunnen zien of het goed is of niet) Dan mag de volgende een letter aanvragen. Degene die het raad moet het volgende woordt bedenken. Natuurlijk zou galgje galgje niet zijn als er geen galg aan te pas kwam. Daarom heb ik even een galg getekend, ik zet ze onderin deze post, zodat jullie ze makkelijke kunnnen linken(phear my leet paint skillz) Mocht het woordt niet geraden worden voor de smiley aan de galg hangt, mag degene die het woord geraden heeft naar keuze de beurt houden of weggeven aan iemand die actief met doet spel mee doet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Succes.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| 12 letters hmm ? [Coolermaster] Groeten P.S: zou wel leuk zijn, als je ff meld in welk genre het woord ligt. P.S2: Volgende keer graag melden hoeveel letter, please.. puntjes tellen is niet mijn sterkste kant @ 1600x1200 ..
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Euhm, de E graag. Meestgebruikte letter in het Nederlans geloof ik :P .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Excuses dat ik zo laat reageer, maar ik kon niet meer inloggen. Indien er meer letter requests zijn, hebben jullie pech, alleen de eerste wordt behandeld. Anyway, ---E-------- RE ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Spelletje] Raad de film bij de quote | Demoniac | Area 1337 | 353 | 21-11-2005 01:16 |