| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hey Weer iets nieuws van me. Het moppen topic. Max 3. antwoorden op een mop. Daarna een nieuwe. Citaat:
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Dat zijn respectievelijk 7 en 6 woorden in antwoord op de mop :P Een nieuwe dan: Belastingdienst (leuker kunnen we het niet maken): Een belastingscontroleur komt de zaken van de rabbijn controleren. Hij ziet dat de rabbijn nooit inkomsten aangeeft. In de synagoge, ziet hij dat het afdruipend kaarsvet door de rabbijn wordt opgevangen in blikken en vraagt: "Wat doe jij met dat afgedropen kaarsvet?" "Oh", zegt de rabbijn, "dat vang ik op en stuur het naar de kaarsenfabrikant met een briefje. Daarop schrijf ik dat hij het mag recycleren, en als hij zich schuldig voelt, mag hij altijd een doos kaarsen opsturen. En de kaarsenfabrikant is een lieve man, en stuurt mij soms een doos kaarsen op". Even later heeft de belastingscontroleur een tweede vraag: "Ik zie dat jij in de keuken al je broodkruimels opvangt in een doos. Wat doe je met die broodkruimels? "Oh dat", zegt de rabbijn, "dat stuur ik naar de bakker met een briefje erbij. Dan schrijf ik dat hij de broodkruimels mag gebruiken om er een nieuw brood te maken, en als hij zich schuldig voelt hierover, mag hij mij steeds een brood sturen. En de bakker is een vroom man, en stuurt mij soms een brood." De belastingscontroleur begint het spelletje te begrijpen en besluit een strikvraag te stellen: "Jullie Joden doen toch aan besnijdenis? Wat doen jullie dan met dat afgesneden vlees?" "Oh dat", zegt de rabbijn, "dat sturen wij naar de belastingen en die sturen mij dan soms een lul !! Kreeg ik via mail en vond 'm wel leuk genoeg om hier even te posten... |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Wat een taalgebruik weer, Mijn mop: Het is groen en komt van de berg :P, --------------------------------------------------------- Een skiwi, kan er nog steeds om lachen ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Een paar mannen waren aan het opscheppen over hun autos... De eerste had een Mercedes SLR en ging in 2.9 sec naar de 100, de 2de had een Dodge Viper en ging mooi in 2.1 sec naar de 100. De 3de denkt.. die ga ik winnen... Hij zegt : "Ik heb voor me vrouw laatst een mooie gekocht, gaat van 0 tot 140 in 0.8 seconden" Die andere 2 natuurlijk flink op hun p*k getrapt en geloven er niks van, geen enkele auto haalt dat zeggen ze... "wie zegt dat ik et over een auto had, ik heb een weegschaal gekocht" |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Ik lag helemaal dubbel en m'n vader ook :P | |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Citaat:
--------------------------------------------------------- Een Slawine :P | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Nog een paar leuke: ------------------------------------------------------------------ jantjes zusje vraagt aan jantje: wat zijn papa en mama aan het doen? jantje zegt: ik denk soep aan het drinken want papa zei: maggie erin? ------------------------------------------------------------------- Hoe brengt een olifant een tampon in? Door op een schaap te gaan zitten..... ------------------------------------------------------------------- Deze is ook leuk: 10 school geboden & commentaar
------------------------------------------------------------------ jantje zit bij de brug en zingt 36 tralala 36 tralala. dan komt er een man voorbij en vraagt waarom zing je 36 tralala? zegt jantje kijk eens over de brug. de man kijkt over de brug ,en zegt ik zie niks zegt jantje moet je nog verder kijken. Dat doet de man en valt in het water en dan zingt jantje 37 tralala Dat was het voor vandaag. Morgen weer wat ![]() greetz brantje
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Vanwege het daverende succes van dit moppentopic wil ik iedereen melden de moppen gewoon in "Het grote LOL topic" te plaatsen. Het topic is er immers voor in het leven geroepen. Da! ![]()
__________________ Dus... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 17:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |