| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Hey mensen, Ik vond het ier eigenlijk ook wel missen, wat heb jij al meegemaakt met het casemodden wat achteraf toch maar een grappige toestand was. Reden waarom ik deze ook open is omdat ik morgen een interview heb en dit een van de vragen blijkt te zijn, het zou dus handig zijn om op die vraag te kunnen antwoorden. MVG, Squid
__________________ pcatom.be |
| |
| | #2 (permalink) | |
| Citaat:
Inmiddels al een chieftec geworden.
__________________ pcatom.be | |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
.
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
1 amusant kort verhaal
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Het grappigste wat ik ooit meegemaakt heb is dat ik Rostvertol-Mil ownde met 3dmark2001. Inmiddels ben ik door deze periode heen kan kijk hier met schaamte op terug. ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Zo heb ik er ook nog wel 1. Vorig jaar op 2 juli, dé dag dat Drome om 6u 's avonds zou beginnen. Om 10 v 10 's ochtends kreeg ik mijn kast, de CM Stakcer, binnen. Snel alles overgezet in deze superkast .. breek ik bij het inzetten (het was inmiddels 2u ofz van mn 9800Pro een geheugenkoelblokje af .. welke gelijk een stuk van het geheugen meenam .. kaart kapot.Ben nog nóóit zó snel naar Enschede geweest om nog een enigzins degelijke op voorraad zijnde grafische kaart te kopen .. Was om 4u terug, en om half 6 ready2go .. best wel geinig ..Als dát niet gebeurd was, had ik nu waarschijnlijk geen 6800GT gehad.
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Niet echt een CM-anekdote, maar wel grappig: Ik had laatst een vriend over de vloer en die liet ik mijn server zien.. "Wat is dat?" "Da's nou een UPS." "Wat doet dat?" "Nou kijk maar.." [Ik trek de stekker uit het stopcontact] *POEF* [Alles valt uit] "Ehh.." "Nou ja.. ehm.. het was dus de bedoeling dat alles gewoon zou blijven draaien.. Maar ik dénk dat de accu's brak zijn.." Vriend heeft me erg hard uitgelachen hierom :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
*Heel fier* "snok" "DOH" ![]() ![]()
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 februari 2004 Locatie: ZH
| Wat erg leuk was was toen ediejo aan 1 of andere vreselijke slijmbal op de CeBIT vriendelijk ging vragen of zijn kinderen het in elkaar hadden gezet. Als je het zo leest niet echt grappig misschien, maar we liepen ons al een paar dagen te ergeren aan die vent, omdat hij zo arrogant keek, iedereen aan stond te spreken, en andere kasten stond af te kraken. Totdat ed langskwam en even het bovenstaande vertelde, en ook nog dat er veel mooiere stonden, wijzend naar de 3 nederlandse casemods Toen had ie niet meer zoveel praatjes ![]() Oh en fietsend door de binnenstad rijden, met een stacker in doos achterop je bagagedrager geeft ook een hoop vreemd omkijkende gezichten kan ik je vertellen :P |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod gadget topic | sukkeltje456 | Casemod Junkies | 20 | 7-12-2007 17:40 |
| Nachtelijk Off-Topic topic | QuincMan | CaseJunkies Support en Feedback | 19 | 20-03-2004 02:22 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 17:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 19:42 |
| Grappige vragen over occe :) | Dark | Area 1337 | 49 | 23-05-2003 18:32 |