| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 januari 2003 Locatie: Wijnjewoude
| Op een lan al vaak stomme dingen gehad: 1) Had een ATX PSU gekocht, geshortwired en daar mooi al mn verlichting op... Maar ding viel steeds uit.. Dus ik denk, dat kijken we ff na, PSU eruit, PSU open, prutserdepruts, stroom erop, prutserdepruts verder, vonk ouch, vinger geshortcut, halve lan zonder stroom... Heb die PSU nooit meer aangeraakt :P 2) Alles netjes klaar gemaakt voor een lan (pc is normaal een dikke zooi), sluit de zooi aan, stroom uit. Gevolgt door een hoop gevloek de stroom er weer opgezet daar, alle kappen van de pc eraf, pc aan, werkt, kappen er 1 voor 1 op en heeft een hele lan gewerkt. 3) 2 Dagen later weer een lan, ik sluit de zooi aan, hoor de schijven van mn databeestje opspinnen denk mooi, nou eens de pcbeurs over... Kom ik terug, denk wat is het rustig. Jah, je server viel uit nadat er een 10 cm steekvlam uit je voeding kwam... Heb nu een mooie Tagan 480 watt... 4) Samen met kamikaze-freak 10 min. voor de casemodcompo zijn pc assembleren zodat hij mee kon doen met de compo. Doe een stap achteruit, krak ccfl... Dan maar met 1 minder hoor ![]() |
| |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| @ Illuzion megaparty II (lan-party) Me watergekoelde server (bijna enigste op die lan toen) neergezet met het idee om lekker als gameserver te laten draaien. Net voor de lan nog ff Gentoo erop laten zetten door klasgenoot @ lan wist ik dus nie hoe ik het ip moest instellen dus heeft ie maar gewoon voor de show daar het hele weekend aan gestaan Trok nog best veel bekijks ![]() |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| *schop* Mijn Dremel had wat kuren, normaal moet ie tien verschillende standen hebben met bijbehorende toerentallen. Hij deed alleen maar uit of aan (max. toerental). Op zich niet zoals het hoort, maar ben mn bonnetje kwijt voor garantie enz. enz. Ben ik vanmiddag een beetje aan het modden aan een serverkassie, knikkert in het heetst van de strijd mn dremel van de werkbank. *bam* Dus ik schrok wel ff, nooit goed voor zo'n ding natuurlijk. Snel testen of ie het nog deed, gooi m aan, hé verrek, hij doet het weer zoals het moest :P Vermoedelijk heeft er viezigheid tussen de schakelaar gezeten die door de klap losgekomen is want nu spuugt ie af en toe metaalsplintertjes door de ventilatiegaten naar buiten. Al een paar op/in mn handen gehad... Maargoed, mn Dremel wil weer ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Citaat:
![]()
__________________ n00bie | |
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Voor alle mensen met dremelproblemen, hier een linkje naar een cleaning guide.Linkje!! *stonestrong denkt bij zichzelf dat dit mensen zijn met google als beste vriend, en hijzelf deze guide via google vond :lol*
__________________ O ja, hij is terug |
| |
| | #23 (permalink) |
| @ stonestrong: dank je, het idee om hem open te slopen had ik al langer, nog niet echt goed aangedurft to be honest... Maar het is dus niet zo ingewikkeld, nu durf ik het zeker wel aan ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
| | #24 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
We zijn trouwens wel een beetje offtopic nav die Dremels :P
__________________ Those were the times... | |
| |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Citaat:
.Had net wat plexi uit den haag gehaald, een bezoekje electroboer en wat verf bij de halfrods gehaald dus effe weer tien km terug naar huis fietsen met een grote plaat plexi, twee kleinere stukken en een kleintje. Dus ongeveer op de helft van de weg flikkert de vuilniszak waar alles inzat uit mijn hand .Helemaal in staat van hysterie :P , naartoe gelopen. Liet eerst maar even een vriend van mij erin kijken bleek dat alles er goed uitzag maar bij nadere inspectie was een stukje plexi uit een van de opmaat gemaakte stukjes gebroken. Geen scheur maar een chip eruit dus kan het wel nog voor andere dingen gebruiken morgen maar weer effe terug .
__________________ CIP Plutonium | |
| |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Citaat:
. En eerst gaf die gozer me een klein tasje en doewde hij het stuk plexiglas dat niet in het tasje paste in mijn hand. En toen bedacht ik me dat die plasticzaak vast wel vuilniszakken had dus vroeg ik daar even om. En om nou naar huis te fietsen om een gorte tas te halen . Maar is niet een ramp.
__________________ CIP Plutonium | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod gadget topic | sukkeltje456 | Casemod Junkies | 20 | 7-12-2007 16:40 |
| Nachtelijk Off-Topic topic | QuincMan | CaseJunkies Support en Feedback | 19 | 20-03-2004 01:22 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 16:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 18:42 |
| Grappige vragen over occe :) | Dark | Area 1337 | 49 | 23-05-2003 17:32 |