| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Ik ben net terug van de werkweek. De SU's zijn denkelijk nog een tijdje onderweg, ik woon niet zover van Horst, maar de overige mensen wel. Ik kan zelf niet veel aangezien ik geen SU of Admin rechten heb. Ik heb de SU's inmiddels telefonisch op de hoogte gesteld en dit heeft zeker nog een staartje. Ik ben erg teleurgesteld in dit, voorral vanwege het feit dat we net een week vrije tijd opgeofferd hebben om geheel belangeloos vanalles te regelen voor PCX en de CJ aanhang. Ik wordt niet snel boos, maar nu ben ik echt flink over de zeik. Zodra de eerste admin toegang krijgt tot een PC is dit geintje afgelopen.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
, dan knal ik ExistinZ ook ff af met mijn CD-knaller
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 maart 2005 Locatie: Midlum
| Citaat:
:P Ik heb me spoor uitgewist :P
__________________ Heey iedereen | |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 januari 2005
| HELEMAAL BANNEN die kerel, zijn tobo in zijn **** stouwen tot ie bij zijn ogen eruit komt. Als ze willen hacken gaan ze maar ergens anders heen, stelletje idioten Weet iemand het adres van Goulashkroket? Ik heb nog wel bakstenen. *PISSED OFF , REAL BAD* ![]() |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| lloyd verkeerd bezig... | Hummel-X | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 20-06-2004 16:51 |
| [Casemod]Waar ben je mee bezig/Wat ga je als eerste kopen? | Thadeez | Area 1337 | 32 | 16-08-2003 13:33 |
| Met XP Valt mijn PC Zomaar uit :S als ik bezig ben | Damasda | Software Junkies | 11 | 8-05-2003 20:00 |