| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 mei 2003
| Na een weekje sleutelen (mede dankzij de handige tips die ik hier kreeg) en rondlezen op diverse fora die betrekking hebben op beveiligen en omzeilen hiervan is het me vannacht gelukt om me entree te verschaffen tot de diepe en duistere spellonken van Casejunkies. Forum en admin heb ik reeds doorgrond, ik zal vandaag nog wat dieper gaan spitten, update volgt. Crewfora: Achter de schermen is er een enorm crewfora waar aardig wat te beleven valt. CJ staat bekend om zijn redelijk strakke regeltjes en flauwe policies, maar als je je verdiept in die vrewforums dan kom je er al gauw achter dat de crew ook niet bepaalt lievertjes zijn, schijnheilig tuig klinkt beter!!! Kijk en oordeel zelf, er volgt straks trouwens nog meer aan sappig detailwerk ![]()
__________________ Sjeees wat is dat vet warm hier Member of the Croquet Liberation Force, Ph34r my H4x0rsk1llz |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Duidelijk dat je heeeeel erg in het verkeerde forumS post ![]() Ik moet zeggen dat ik hier al vaker in ben geweest via een backdoor in PHPbb, maar voor de mensen die het nog niet wisten, tis wel grappig ja.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
__________________ "When the beat drop..." | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 mei 2003
| Giol hier eens iets ielegale software en je krijgt meteen een douw van een van de modjes, blijkt dat ze zelf groothandelen in roofkopietjes en serienummers. RESPECT stelletje knurften: ![]() Ik zal mijn oom waarschuwen, die werkt bij de BSA. edit: ik heb mijn oom net een mailtje gestuurd zodat ie hier ff kan rondneuzen.
__________________ Sjeees wat is dat vet warm hier Member of the Croquet Liberation Force, Ph34r my H4x0rsk1llz |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2003
| LOL echt CJ :P geweldig toch tuurlijk zijn ze in de policie tegen warez posten op het forum.. dat is namelijk illegaal en als dat publiekelijk gepost wordt kan CJ offline gehaald worden door bepaalde instanties.. maar dat wil niet zeggen dat jullie of de crew geen warez downloaden.. das gewoon BS.. iedereen doet et en als je zegt van niet dan kan je slecht liegen.. hoe dan ook respect voor CJ crew.. doen al die tijd al prima werk beetje zielig om van een mug een olifant te maken over zoiets.. je zou ook wel begrijpen dat ze publiekelijk tegen warez moeten zijn. |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Masterslave: ik steun de actie ongeveer. CJ is me te kostbaar om eenban op te leveren. Maat als goulash dit hier kan, kan ik het wss op een ander forum wel. Ik vind het zwak dat hij CJ uitkiest, maar laat die jongen toch eens een leuke 1 april hebben :P
__________________ O ja, hij is terug |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik hoop voor hem dat dit een 1 april grap is, want dit is te zielig voor woorden. WAT PROBEER JE HIER IN HEMELSNAAM MEE TE BEREIKEN??? Wees gvd blij dat er lui zijn die dit forum in hun vrije tijd in stand willen houden. Het kost jou helemaal niks, hun zijn degenen die er geld en tijd instoppen. Als het een 1 april grap is, dan heb je mij wel te pakken..
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| We mogen binnen niet al te korte tijd meer bans verwachten denk ik. Edit: Ultima's post is er van tussen gehaald waarin hij aangaf dat het duidelijk een (naar mijn mening erg lage) 1 april grap is.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| beveiliging laptop werk | cubiq | Software Junkies | 6 | 6-01-2006 18:55 |
| dubbele beveiliging? | Foxie | Cooling & OC Junkies | 10 | 18-01-2004 16:12 |