| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #91 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Het lek is phpbb ik gaf vroeger al een hint. Heb op wat vroeger bookmarks van mij gezeten(hack sites dus ops en, kwam tot hot volgende als oplossing5* Oplossing ____________ * phpBB updaten naar 2.0.13 - of - * in includes/sessions.php code vervangen: * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * if( $sessiondata['autologinid'] == $auto_login_key ) vervangen door: if( $sessiondata['autologinid'] === $auto_login_key ) * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Hoop dat ik hiermee genoeg doe, he brantje ![]()
__________________ O ja, hij is terug |
| |
| | #94 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 december 2004 Locatie: Vlijmen
| Denk het toch niet, ik vond dit op internet: The difference is that it also checks for the var type. E.g. int = number, string = text, boolean = true/false 1/0. == compares the values. === compares the values and the type. |
| |
| | #95 (permalink) |
| Juist. Volgens netforce moet dit werken. Ik benniet verantwoordelijk wat je met net force verder doet hoor (a)
| |
| | #96 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Het zou mij niets verbazen, die = meer.. Weet ik weet van scripten (actionscript en ling is dat het soms heel nauw komt met komaatjes en puntjes!
__________________ "When the beat drop..." |
| |
| | #100 (permalink) |
| Ergens klopt er iets niet: Goulash is moderator. Volgens mijn weten, krijg je die status van de beheerder. Maar goulash is MAAR moderator. Dus waarom is hij moderator.Als beheerder kan hij veeeeeeeeeel meer kapot maken. Iets klopt niet, maar wat??
| |
| | #103 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Ik kan als crew/mod ook genoeg hoor, het is maar net welke rechten je krijgt/neemt.... En omdat we gehackt zijn betekend et nog niet dat jullie de policy's aan jullie laars kunnen lappen... Gebruik gewoon ABN zoals normaal ![]() |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| beveiliging laptop werk | cubiq | Software Junkies | 6 | 6-01-2006 19:55 |
| dubbele beveiliging? | Foxie | Cooling & OC Junkies | 10 | 18-01-2004 17:12 |