| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 mei 2003
| Net niet helemaal goed, lijkt er wel op je zit iig aardig op het spoor, maar niet bijdehand worden, anders krijg je ook een banetje van mijn dadadadadaaaa
__________________ Sjeees wat is dat vet warm hier Member of the Croquet Liberation Force, Ph34r my H4x0rsk1llz |
| |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Neen, het is niet de bedoeling om jou van dit forum te krijgn Dat laat ik aan andere over. Moet gewoon leuk zijn om op verschillende fora een kijkje achter de schermen te nemen. In de hoop dat ze natuurlijk de update van php bb niet hebben gedaan, omdat anders dit achterdeurtje gesloten is ![]()
__________________ O ja, hij is terug |
| |
| | #65 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| Goulashkroketje: Nu lach jij nog en nu kan jij misschien bannen hé dude, maar da gade nie blijven doen. Ze kunnen u aanklagen voor plagiaat, hacking, vrijgeven van persoonlijke gegevens etc.. Welke ISP heb jij ?
__________________ Pcmodders |
| |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 september 2004 Locatie: Bredene, Belgie
| Het zal wss zoals sommige denken een 1 april grap zijn, want als je een beetje logisch denkt, kan po nog altijd in de admin van het domein, en moest de site echt gehackt worden dan kan hij zo de boel stoppen ![]()
__________________ <a href="http://www.pcmodders.be>Pcmodders</a> |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| beveiliging laptop werk | cubiq | Software Junkies | 6 | 6-01-2006 18:55 |
| dubbele beveiliging? | Foxie | Cooling & OC Junkies | 10 | 18-01-2004 16:12 |