| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Ok, jezelf toegang verschavven tot andersmans zaken is al laag, maar van die mensen ook hun 'geheimen' open en bloot leggen, ze 'vernederen', en al deze ecties is erg laag. Ik hoop persoonlijk dat je idd aangeklaagt wordt, en je hier de gevolgen van zal gaan merken. En om jezelf nou überh4xx0r te noemen, *kuch*, das echt zielig.. CJ stond, en blijft staan, je zal um niet met zoiets van zn poten krijgen, en dat zal ook nooit gebeuren. ![]() |
| |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 mei 2003
| Waar blijven die mods, tis hier een luilekkerland voor startende hax0rs Ik vermaak me wel, de crew mag nog wel een weekje wegblijven, we gaan de site eens lekker verbouwen :P
__________________ Sjeees wat is dat vet warm hier Member of the Croquet Liberation Force, Ph34r my H4x0rsk1llz |
| |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Mocht goulash nog iets uitvreten: Ik was deze aan het maken als de forumindex niet meer ging Mijn bevindingen Het is nog niet compleet, maar als CJ weer off gaat, werk ik eraan verder Stonestrong, hopelijk moet ik niet meer verderwerkn
__________________ O ja, hij is terug |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| beveiliging laptop werk | cubiq | Software Junkies | 6 | 6-01-2006 18:55 |
| dubbele beveiliging? | Foxie | Cooling & OC Junkies | 10 | 18-01-2004 16:12 |